מספר שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מספר שאלות
    אמיר
    30/11/2010

    שלום רב.

    אשתי בשבוע ה 20 להריונה ועברו עלינו 20 שבועות קשים מנשוא.
    לעיתים נדמה כי כל הצרות שבעולם התנקזו להריון הזה למרות שאני בתוך תוכי יודע שישנם מקרים גרועים יותר...
    אז ככה,בתחילת ההריון גילה רופא הנשים שלנו כי לאשתי יש רחם דו קרני על שלל סיבוכיו,לאחר מכן אשתי סבלה מהקאות חזקות וקשות ואושפזה מספר פעמים בבית חולים עם טיפול של זופרן וכיום נוטלת כדורי זופרן כדרך קבע גם בבית.
    בשבוע שעבר הגיעו תוצאות החלבון העוברי של אשתי והתוצאות מדאיגות ביותר: בדיקת החלבון יצאה 3.1 כאשר הרף העליון עומד על 2,בדיקת הגונדוטרופין השיילייתי יצאה 12 כאשר הרף העליון עומד על 3... סיכוי הלידה של תינוקת עם תסמונת דאון ביחס לגילה של אשתי ובשקלול הבדיקה הוא 1:109...
    וכעת לשאלות:1. האם מומלץ לבצע דיקור מי שפיר? 2. מה הסיכוי להפלה במקרה כזה והאם הרחם הדו קרני עלול להטות את סיכויי ההפלה לרעתנו במקרה של דיקור?
    3.האם ייתכן כי אין פגם גנטי וזוהי רק השילייה שמדממת (לאחר קריאה מרובה באינטרנט הבנתי כי זו גם אופציה..)ובמידה וכן מה הסיכון בעניין זה?
    עוד בר קטן ששכחתי לציין לאשתי יש שילייה אחורית מרגינלית.....
    תודה מראש לעוזרים.
    אמיר.
    נ.ב
    שקיפות עורפית וסקירה מוקדמת עברו בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    30/11/2010

    אכן אשתך אספה לה גורמי סיכון רבים.
    1. האם מומלץ לבצע דיקור מי שפיר? כן
    2. מה הסיכוי להפלה במקרה כזה והאם הרחם הדו קרני עלול להטות את סיכויי ההפלה לרעתנו במקרה של דיקור? בכל זאת כדאי לבצע דיקור
    3.האם ייתכן כי אין פגם גנטי וזוהי רק השילייה שמדממת (לאחר קריאה מרובה באינטרנט הבנתי כי זו גם אופציה..)ובמידה וכן מה הסיכון בעניין זה? יתכן אך לא נדע עד הדיקור.
    אם הדיקור תקין ההריון בסיכון להפרעה בתפקוד השליה עד האטה בצמיחת העובר וסיבוכים נוספים כמו רעלת הריון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו..

    אמיר
    30/11/2010

    האם בבדיקת אולטראסאונד רגילה רופא יכול להבחין באי גדילתו והתפתחותו של עובר?
    האם הוא יכול לראות האטה מפורשת בצמיחה או שהרופא מסתמך על טווח מסוים וכל עוד העובר בנורמה אז הכל תקין?
    מלבד רעלת הריון אילו עוד סיבוכים ייתכנו?
    האם קיימת גם האפשרות שהמשך ההריון במידה ובדיקת מי השפיר יצאה תקינה יעבור כראוי ללא בעיות?
    האם היא יכולה לקבל שמירת הריון?
    האם יש משהו שאנו יכולים לעשות על מנת לסייע בעניין?
    מצטער על כל השאלות אנו פשוט מאוד מבולבלים ואובדי עצות...ותודה על המענה.
    אמיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו.. - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    01/12/2010

    האם בבדיקת אולטראסאונד רגילה רופא יכול להבחין באי גדילתו והתפתחותו של עובר? רק בסונר מכוון למדדית הגדילה
    האם הוא יכול לראות האטה מפורשת בצמיחה או שהרופא מסתמך על טווח מסוים וכל עוד העובר בנורמה אז הכל תקין? נכון
    מלבד רעלת הריון אילו עוד סיבוכים ייתכנו? רעלת הוא המשמעותי ביותר
    האם קיימת גם האפשרות שהמשך ההריון במידה ובדיקת מי השפיר יצאה תקינה יעבור כראוי ללא בעיות? סיבוכים כמו רעלת אינם קשורים למי שפיר
    האם היא יכולה לקבל שמירת הריון? על פי הצורך
    האם יש משהו שאנו יכולים לעשות על מנת לסייע בעניין?לצערי לא
    כדאי לפנות לשיחה מסודרת אצל רופא להריון בסיכון גבוה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו