הריון תאומים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון תאומים
    מיטל
    30/11/2010

    שלום
    בת 35 בהריון ראשון תאומים.
    1.בתחילת שבוע 21 הרגשתי בבוקר ממש בעיטה בבטן מהעוברים.(זה קרה ברגע שקמתי והתישבתי במיטה) זה קרה כמה ימים(לא רצופים), ומאז ועד היום (מחר מתחילה שבוע 24) לא מרגישה בכלל את העוברים. יכול להיות שבשלב זה לא מרגישים? (ולמרות שהיו כמה ימים שהרגשתי ממש בעיטות)?

    2. לפני ההריון שקלתי 56 (גובה 1.64). כמה בערך צריך לעלות עד שבוע זה?

    3. מאיזה שבוע בערך יש משמעות לתנוחת העוברים לקראת הלידה??אני יודעת שיש מצבים שעובר מתהפך ברגע האחרון, אך רציתי לדעת בד"כ מאיזה שבוע סביר להניח שלא ישנה תנוחה?

    תודה מראש
    מיטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון תאומים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון תאומים - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    01/12/2010

    .בתחילת שבוע 21 הרגשתי בבוקר ממש בעיטה בבטן מהעוברים.(זה קרה ברגע שקמתי והתישבתי במיטה) זה קרה כמה ימים(לא רצופים), ומאז ועד היום (מחר מתחילה שבוע 24) לא מרגישה בכלל את העוברים. יכול להיות שבשלב זה לא מרגישים? (ולמרות שהיו כמה ימים שהרגשתי ממש בעיטות)? בשלב זה התנועות לא סדירות

    2. לפני ההריון שקלתי 56 (גובה 1.64). כמה בערך צריך לעלות עד שבוע זה? 5-6 ק"ג

    3. מאיזה שבוע בערך יש משמעות לתנוחת העוברים לקראת הלידה??אני יודעת שיש מצבים שעובר מתהפך ברגע האחרון, אך רציתי לדעת בד"כ מאיזה שבוע סביר להניח שלא ישנה תנוחה? 37 שבועות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו