שיליית פתח מלאה שבוע 19

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיליית פתח מלאה שבוע 19
    גליה
    13/12/2010

    שלום רב,
    בת 33, זהו הריוני הרביעי (אחד הסתיים באופן יזום עקב ממצא גנטי בסיסי שילייה), לידות קודמות טבעיות.
    כעת מתחילה שבוע 19.
    בסקירה מוקדמת אובחנה שיליית פתח אחורית מלאה. נכון לעכשיו אין דימומים.
    הרופא שלי אמר שאם עד הסקירה הקרובה השילייה לא תעלה, הוא יעביר אותי למעקב הריון בסיכון.
    1. מה סיכויי השילייה לעלות בשלב זה? הרופא שלי לא נשמע אופטימי במיוחד והוא די הלחיץ אותי.
    2. במעקב בהריון בסיכון - האם כל שבועיים אבדק על מנת לעקוב אחר השילייה?
    3. האם דימומים מתחילים לרוב בשלב מאוחר או שזה יכול לקרות בכל רגע?
    4. אשמח לקצת הרגעה - יש סיפורים שמסתיימים ללא כל דימומים ובעיות?.

    המון תודה מראש !!
    גליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיליית פתח מלאה שבוע 19

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיליית פתח מלאה שבוע 19 - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    13/12/2010

    1. מה סיכויי השילייה לעלות בשלב זה? הרופא שלי לא נשמע אופטימי במיוחד והוא די הלחיץ אותי.-לא גבוה
    2. במעקב בהריון בסיכון - האם כל שבועיים אבדק על מנת לעקוב אחר השילייה? מעקב מיקום שליה בהפרשים של 3-4 שבועות
    אין צורך במעקב כל שבועיים אם אין דימומים
    3. האם דימומים מתחילים לרוב בשלב מאוחר או שזה יכול לקרות בכל רגע? בשלב זה והלאה
    4. אשמח לקצת הרגעה - יש סיפורים שמסתיימים ללא כל דימומים ובעיות?.כן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו