זריקות פרוגסטרון - האם מומלץ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זריקות פרוגסטרון - האם מומלץ?
    תמרה
    16/12/2010

    שלום רב,

    רקע: הריון שהסתיים בירידת מים ללא צירים בשבוע 33, משקל 1700 גרם.ריבוי מי שפיר.
    מטופלת באלקטרוקסין (השימוטו).
    כיום: שבוע 19, סריקת מערכות תקינה, בדיקות דם תקינות, שיליה קרובה לפתח. נמצאת במעקב אורך צואר הרחם, כרגע 33 ממ. שני מומחים להריון בסיכון גבוה נתנו המלצות שונות - האחד: מעקב פעם בחודש אחר אורך הצואר וזהו. השני: מעקב כל שבועיים אחרי אורך צואר וכמו כן זריקות פרוגסטרון פעם בשבוע.
    שאלתי: האם זריקות פרוגסטרון מומלצות בכל מקרה של הסטוריה של לידה מוקדמת? גם אם אין לי דימומים? מהן תופעות לואי שיכולות לקרות? האם זה נכון שבארה"ב הטיפול בפרוגסטרון יותר שכיח מאשר בארץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זריקות פרוגסטרון - האם מומלץ? - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    17/12/2010

    לדעתי מומלץ טיפול בפרוגסטרון בכל מקרה של לידה מוקדמת
    אני סבור שכדאי לעקוב כל שבועיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו