שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    ה.ג
    20/12/2010

    שלום לפני מספר ימים שאלתי שאלה לגבי תפירת צוואר הרחם..
    בבקשה תשובתכם להמשך הטיפול
    שבוע 6 נמצא דופק ברוך ה'
    היום הייתי אצל רופא בסיכון גבוהה שאלתי אותו לגבי פרוגרסטרון +תפירה
    הוא אמר לי שלפי דעתו אינני צריכה לתפור שהוא חושב שזאת הייתה היפרדות שיליה.
    עקב איזה זיהום שהתפתח בהריון הקודם שנגמר בשבוע 21
    ועקב זה היו דימומים וכאבי בטן ..
    אני ממש מבולבלת ולא יודעת מה לעשות..בבקשה תשובתכם,

    **קצת לתזכורת.: היו לי מתחילת הריון דימומים וכאבי בטן,הרגשת כובד ולחץ בבטן תחתונה,כאבי גב נוראיים..בכל פעם שנבדקתי ראו שהכל תקין כולל אורך צוואר רק כמה ימים לפני המקרה הצוואר התקצר קצת אבל נאמר לי שזה עדיין בגדר הנורמה..אני בטוחה שהרגשתי צירים עד שהם התחזקו וגרמו לירידת מים ופתיחה מלאה..
    האם יש סיכוי שזה היה היפרדות שליה או שעדיין חשש לאי ספיקה..
    הרופא אמר שאני יחליט מה לעשות לתפור או לא אבל הוא קצת הפחיד אותי כי אמר שזה יכול לגרום לי לזיהום רצני שממנו אני סבלתי לדבריו..
    בנתיים הוא אמר לי אפשר להמשיך במעקבאחת לשבועיים..והוא ימדוד לי צוואר הרחם בכל פעם.
    אז מה לעשות? היפרדות או אי ספיקה.???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    20/12/2010

    במידה ומעוניינת ביעוץ פרטני אין מספיק פרטים
    במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית לצורך הערכה והחלטה לגבי גיבוש מדיניות טיפולית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו