מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה חשובהמיכל21/12/2010
שלום רב,
ההני בת 28 ועד לפני חודשיים לקחתי גלולות במשך 8 שנים,בגלל קפיצות בערכי ה-TSH החלטתי להפסיק את הגלולות.מאז שהפסקתי את הגלולות פעמיים מחזור סדיר ב-1.10,1.11 יש לומר כי אני ובעלי לא תכננו עדיין הריון ולכן מאז שהפסקתי לקחת גלולות השתמשנו באמצעי מניעה,מלבד פעם אחת בלבדדדד ב-25.11 (וזהו בעצם התאריך בו נכנסתי להריון)שאר הפעמים היו עם קונדום.
יש לומר שהתמזל מזלנו וכאשר לא הגיע המחזור ביצעתי בדיקה ביתית שהראתה חיובי וכן ב-16.12 (ביום חמישי האחרון) ביצעתי בדיקת דם שהראתה 919.
השאלה שלי היא:
1.לפי הנסיון שלך ולפי התאריכים המצויינים מעלה באיזה שבוע הריון הנני נמצאת?
2.היום הלכתי לגנקולוג שאמר שהוא רואה שק הריון ברחם אך איינו רואה לא שק חלמון ולא עובר.
האם בהתחשב בתאריכים שציינתי מעלה(כלומר כניסה להריון ב-25.11 כאשר המחזור היה ב-1.11 )וכן בהתחשב בערכי בטא 919 מלפני חמישה ימים (16.12 ) היה אמור היום הגנקולוג לראות שק חלמון או אובר (מלבד שק ההריון)ברחם?
3.האם זה שכיח לא לראות בתקופה זו של הריון עדיין שק חלמון?האם זה שהוא לא ראה יכול לרמז על בעיה כלשהיא בהריון?
4.מתי(באיזה שבוע) צריכים לראות שק הריון שק חלמון ו עובר ברחם שיהיה ניתן לומר שההריון התחיל בצורה תקינה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
פרופ' יריב יוגב21/12/2010יש לבצע סונר בשבוע 6-7 לאל וסת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
אורלי21/12/2010האם זה סביר לא לראות שק חלמון בשבוע חמישי פלוס שלושה ימים?
האם בשבוע זה זה שכיח? כי בכל המקומות רשום כי בשבוע החמישי רואים שק חלמון ......
אם כך מתי בד"כ לפי הנסיון שלךרואים שק חלמון???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - תגובה
פרופ' יריב יוגב21/12/2010אם תבצעי סונר בימים הקרובים סביר להניח כי יש לראות כבר שק חלמון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)