מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כמה שאלותנטע21/12/2010
שלום,
בת 35 הריון תאומים וITP (טרומבוציטופניה)שבוע 27.
1. מאיזה מספר טסיות נדרש טיפול ללידה רגילה? ולקיסרי??
2. אני מעדיפה לידה רגילה ולא קיסרי. אם העובר הראשון ראש והשני לא באילו מקרים הרופא יוכל להוציא את העובר השני עם הידיים ולא להמשיך בקיסרי?
3. הבנתי שבמקרה שלי יומלץ לי אפידורל בגלל התאומים, אך מצד שני זה תלוי במס' הטסיות. אם כך מה עושים?
4. בבדיקת רחם שעשיתי פעם נאמר לי שיש לי סטנוזיס של צוואר הרחם. האם יש לזה משמעות בצירים?או בלידה?
5. מאיזה שבוע בהריון תאומים יש משמעות לתנוחת העובר? כלומר שסביר להניח שלא ישתנה אח"כ?
6. הבנתי שאם העובר שיושב ראשון קטן יותר מהשני זה גם בעיה ללדת טבעי.
מה הפרש המשקלים צריך להיות כדי שלא יתכן לידה רגילה?
7. איך אני יכולה לדעת מה האורנטצייה של ב"ח לגבי הלידה והאופציות השונות במקרה שלי? מה שישפיע על החלטתי היכן ללדת.
אודה לך אם תוכל לענות על כל השאלות. זה ממש חשוב לי.
תודה מראש!!!
נטע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה שאלות - תגובה
פרופ' יריב יוגב21/12/2010הרבה שאלות....
1. אין קשר בין מספר הטסיות ובין אופן הלידה. אלחוש אפידורלי ניתן בד"כ שמספר הטסיות גדול מ 1000000
2. כתלות במיומנות הרופא ומדיניות ביה"ח בו אמורה ללדת
3. ספירת דם סמוך ללידה ובהתאם לכך מחליטים לגבי האלחוש האפידורלי
4. בד"כ ללא משמעות אך נדרשים פרטים נוספים לצורך חו"ד
5. סמוך ללידה
6. אין זה דבר מוחלט אך הפרש משקל גדול יכול להוות בעיה יש לשקול זאת סמוך ללידה
7. תתקשרי לחדר לידה או קבעי פגישה או התיעצי עם הרופא המטפל
במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)