מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיספראוניהמיטל05/01/2011
שאלה:
אני בשבוע 32 להריוני. מטופלת בקלקסן ואספירין עקב תרומבופיליה, מטפורמין עקב PCO ואוטרוגסטן עקב עבר של לידה מוקדמת (למרות שלא היתה דינמיקה צווארית והאשמה היתה נעוצה בתרומבופיליה כפי הנראה)
צוואר הרחם שלי משביע רצון באורכו: נע בין 3.5 ל4 ס"מ כל הזמן.
לאחר מספר שבועות של הטלת וטו על קיום היחסים מצד הד"ר שלי- קיבלנו אישור לכך וגיליתי שהיה לי קשה מאוד. מעולם לא חויתי דיספראוניה עד כה. האם זה טבעי לשלב זה? האם יש ממה לחשוש? ואם לא, האם יש מה לעשות?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיספראוניה - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/01/2011אחרי זמן רב יש לחזור לענינים לאט
יש לנסות משחת סיכוך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, והמשך השאלה
מיטל06/01/2011למה הכוונה ב"לחזור לעניינים לאט"? כי היינו מאוד מאוד זהירים ולא השתוללנו, חלילה.
כמו כן, אני לא מחבבת דווקא משחות סיכוך אבל לא נראה לי שזו היתה הבעיה. היתה רטיבות רבה באיזור, פלוס האוטרוגסטן הנמס...
הקושי שלי היה שהרגשתי כאילו הנרתיק שלי נפוח ומלא כך שאין כמעט מקום לחדירה.
(אובייקטיבית זה נכון שיש לי כלי דם בולטים בנרתיק בתקופה האחרונה)
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, והמשך השאלה - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/01/2011לא ניתן ללא בדיקה לתת תייעוץ אינטיליגנטי
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



