יילוד בהריון תחת תרומבופיליה מטופלת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יילוד בהריון תחת תרומבופיליה מטופלת
    אביטל
    16/01/2011

    שלום לרופאים הנכבדים.
    אני בשבוע 33+1 להריוני. מטופלת בקלקסן ואספירין עקב APLA. אוטרוגסטן וגינלי כסוג של כסת"ח ומטפורמין עקב PCO.
    העובר שלי אקטיבי מאוד ומחליף מצג מדי מספר ימים.
    נכון לעכשיו מצבי טוב מאוד. צוואר ארוך וסגור. ללא צירים. תנועות סדירות. משקל עובר תקין וכמות מים תקינה.
    נקלעתי לחילוקי דעות בין הרופאים המטפלים בי.
    דעה אחת: אם יהיה מצג ראש- ליילד בשבוע 39 מלא. אם יש צורך בהיפוך- לעשותו ב38 מלא וליילד (או לנתח במקרה שההיפוך לא עולה יפה)
    דעה שניה: מצג ראש- ליילד בשבוע 38 מלא לכל המאוחר. מצג עכוז- להפוך ב37 מלא לכל המאוחר וליילד. (או לנתח, כנ"ל)
    מציינת גם שהשליה קדמית, מה שמן הסתם לא אמור לתרום להצלחת ההיפוך.
    הדעה הראשונה של רופא היי ריסק המטפל. השניה של רופא הפריון שהוא גם הרופא הפרטי שאקח ללידה עצמה.
    (אציין ששניהם ידידים טובים היכולים לפתור את הדילמה בינם לבין עצמם ומתכוונים לעשות זאת בבוא היום. אני רוצה עבורי לדעת מה נכון יותר)
    תודה מראש.
    א.מ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יילוד בהריון תחת תרומבופיליה מטופלת - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    16/01/2011

    שתי הגישות הגיוניות
    תני לרופאים המטפלים הך להחליט ע"פ שיקולים נוספים שיעמדו לפניהם בשבוע 37

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך יתכן ששתיהן הגיוניות באותה מידה

    אביטל
    16/01/2011

    הבנתי שהגישה להקדים נובעת מן החשש להזדקנות השליה מוקדם מן הצפוי באישה רגילה. רופא הפריון שלי סבור ש38 זה שיא השיאים שמותר להגיע אליו. זה נשמע כמו סתירה מוחלטת בין הגישות הללו!!
    אין ספק שאם תהיה איזושהי התפתחות חריגה, חלילה, יישקל הכל בהתאם לנסיבות.
    השאלה היא מה לעשות במקרה שהכל ממשיך להיראות תקין ותואם גיל הריון?
    (אני אישית נוטה להקדים, אבל רוצה להיות בטוחה שאינני עושה זאת מחמת לחץ לא מוצדק. אחרי הכל גם אני יודעת שהמקום הטוב ביותר להתפתחות העובר הוא ברחם)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך יתכן ששתיהן הגיוניות באותה מידה - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    17/01/2011

    ההבדלים בין 2 הגישות סמנטיים ובסה"כ מדובר בכמה ימים לכאן או לכאן
    יש מספר גורמים נוספים שיילקחו בחשבון מצג העובר הערכת המשקל נפח מי השפיר הרגשתך הכללית ל"ד וכו
    לכן יש להמתין לשבוע 37 ואז שיקול מושכל ופרטני לגביך והחלטה על אופן ומועד היילוד
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו