חלבון בבדיקת שתן כללית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חלבון בבדיקת שתן כללית
    אביטל
    18/01/2011

    שלום. אני בשבוע 34 להריוני. ביצעתי היום בדיקת שתן והחלבון יצא 70. האם זו תוצאה סבירה להריון, או גבוהה מדי?
    אציין שני דברים:
    א. בהריוני הראשון היתה לי רעלת הריון לאורך המחצית השניה של ההריון, שנבעה כפי הנראה מתרומבופיליה לא ידועה. כיום אני מטופלת בקלקסן ואספירין ולחצי הדם שלי תקינים לחלוטין. (120-130/70) כשבהריוני ההוא היו מגיעים אפילו ל160 סיסטולי.
    ב. אני מטופלת באוטרוגסטן וניתן היה לראות שיירים ממנו בכוסית השתן. האם הוא מכיל מרכיב חלבוני שיכול היה לשבש את התוצאות?
    מודה לכם מאוד על התייחסותכם.
    אביטל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חלבון בבדיקת שתן כללית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלבון בבדיקת שתן כללית - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    18/01/2011

    כמות החלבון בבדיקת שתן אינה מדויקת
    במידה ולחצי הדם תקינים אין משמעות לממצא של מעט חלבון בבדיקה אותה בצעת
    לצורך הערכה יש צורך באיסוף של שתן לחלבון אך אינני משוכנע כי יש לכך מקום כעת
    התיעצי עם הרופא המטפל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו