דיקור מי שפיר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיקור מי שפיר
    שולמית
    26/01/2011

    שלום!

    אני בהריון עם תאומים לא זהים אחרי דילול שנעשה בשבוע 12+4
    לפי ממצאי האולטרסאונד : עובר אחד בשבוע 14+3 ועובר שני בשבוע 15+0
    לאור גילי 38, החלטנו (לאחר התלבטות מאוד קשה) לבצע דיקור מי שפיר

    הדילול נעשה בשבוע 12+4 ונקבע לי מי שפיר לשבוע 16+4

    1. לאור הנ"ל מתי לדעתכם מומלץ לבצע מי שפיר? זה בסדר שנקבע לי חודש אחרי הדילול? מה ההמלצה?

    2. האם זה נכון שבהריון של תאומים יש אחוז יותר גבוה לתסמונת דאון ובעיות כרומוזוניות מאשר לעובר רגיל?

    3. האם זה נכון, שאחרי דילול קיים אחוז מאוד גבוה של הפלות (כי עושים שתי דקירות-אחת לכל שק) וגם הרחם זוכר שלפני כן נעשתה פעולה פולשנית.

    4. הרופא ציין כי עדיף לעשות מי שפיר כמה שיותר מוקדם החל משבוע 16 במיוחד בהריון תאומים כי במידה ונמצאת בעיה כלשהי עדיף להתערב מבחינה פיזית ורגשית כמה שיותר מהר. האם אתה מסכים עם דבריו?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיקור מי שפיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיקור מי שפיר - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    30/01/2011

    1. הייתי ממליץ על דיקור בשבוע 19 ולא קודם
    2. כן. פשוט בשל העובדה שיש 2 עוברים בהריון אחד ולכן מעלה הסיכוי הסטטיסטי
    3. יש מעט עבודות בנושא. בד"כ כאשר המבצע מיומן הסיכוי לכך לא גבוה אך גבוה יותר מאשר בדיקור מי שפיר בהריון יחיד
    4. לא לגמרי

    במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית לצורך התאמת הייעוץ לך כמקרה פרטני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו