עובר ללא דופק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עובר ללא דופק
    שחר
    27/01/2011

    שלום. זה קצת ארוך ומייגע..., אני בת 43. הריון שני טבעי לאחר הפסקה מטיפולים. מחזור אחרון 30.11. לאחר בטא שמכפילה עצמה לאט והגיעה ל - 569 הפרוגסטרון 29.4 וחשש להריון מחוץ לרחם הלכתי למיון להיבדק. נצפה שק הריון המתאים לשבוע 5 ויומיים. נצפה שק למרות שהערך פחות מאלף. באמת מוזר. אחרי שלושה ימים ב-9.1 הגיעה ל- 817. פרוג' 13.2. החלו הכתמות חומות והתכווצויות חזקות עם קרומים קרישים חומים-שחורים התחיל להופיע דם אדום וגושים, נבדקתי ונראה אותו שק ללא עובר. אחרי הבדיקה התחזק הדימום. בדיקת הבטא מתאריך 12.1 עלתה ל - 1365. שוב בדיקה - הרופא טוען שזו הפלה טבעית ומראה לי שק הריון שנפל לאיזור האיסטמוס. אחרי שבוע מגיעה לביקורת כדי לבדוק ש"הכל נקי" ולמרבה ההפתעה נצפה הפעם ה - שק הריון עם קוטב עוברי. מה שהיה עד עכשיו זה בכלל קרישי דם ולא "שקי הריון" . הרופא אמר לבוא עוד שבוע לבדיקת דופק. היום 27.1 הרופא מספיד את ההריון אומר שאין דופק ועובר בגודל 4 מ"מ ואין סיכוי. ולטענתו אני בשבוע 7. הוא אומר שהיה דופק שהעובר גדל קצת ואז הפסיק. האם דופק לא אמור להופיע בגודל 4 מ"מ? האם יש סיכוי לדופק? בינתיים מרגישה את כל תופעות ההריון, הדימום פסק, ובטא לא עשיתי המון זמן. תודה על תשובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עובר ללא דופק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עובר ללא דופק - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    28/01/2011

    אם נצפה דופק ופסק מדובר בהפלה
    אם אינך בטוחה בצעי סונר 5-7 ימים מהאחרון ואם אין דופק זה סופי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין דופק - המשך

    שחר
    28/01/2011

    אבל לא נצפה דופק. בבדיקה הקודמת נצפה לראשונה השק וקוטב עוברי. חזרתי לבדיקה אחרי שמונה ימים. העובר היה בגודל 4 מ"מ ללא דופק. הרופא אומר שאני בשבוע 7. (למרות שלפי הווסת האחרונה אני הייתי אמורה להיות בשבוע 8 ושלושה ימים). עצם זה שגדל אומר שהיה דופק ופסק? או שדופק נצפה מגודל מסוים של העובר? כשנאמר לי לפני שבועיים שאני עוברת הפלה (וזה היה בעצם קריש דם שנראה בצוואר הרחם) הלכתי לדיקור סיני. לא נדקרתי בבטן, אבל היא שמה לי מנורת חימום מרחוק . יש קשר לאין דופק? תודה על תשובתך. ועוד קצת... אם ביום חמישי עשיתי את בדיקת האין דופק אפשר כבר בשני לחזור עליה? ומתי הכי מאוחר לקחת את הכדור שגורם להפלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחכה לתשובתכם לשאלת ההמשך....

    שחר
    30/01/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין דופק - המשך - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    30/01/2011

    אין קשר לדקור הסיני
    כדי ךהתחיל את תהליך ההפלה מוקדם ככל האפשר
    במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית לצורך התאמת הטיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו