מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עובר ללא דופקשחר27/01/2011
שלום. זה קצת ארוך ומייגע..., אני בת 43. הריון שני טבעי לאחר הפסקה מטיפולים. מחזור אחרון 30.11. לאחר בטא שמכפילה עצמה לאט והגיעה ל - 569 הפרוגסטרון 29.4 וחשש להריון מחוץ לרחם הלכתי למיון להיבדק. נצפה שק הריון המתאים לשבוע 5 ויומיים. נצפה שק למרות שהערך פחות מאלף. באמת מוזר. אחרי שלושה ימים ב-9.1 הגיעה ל- 817. פרוג' 13.2. החלו הכתמות חומות והתכווצויות חזקות עם קרומים קרישים חומים-שחורים התחיל להופיע דם אדום וגושים, נבדקתי ונראה אותו שק ללא עובר. אחרי הבדיקה התחזק הדימום. בדיקת הבטא מתאריך 12.1 עלתה ל - 1365. שוב בדיקה - הרופא טוען שזו הפלה טבעית ומראה לי שק הריון שנפל לאיזור האיסטמוס. אחרי שבוע מגיעה לביקורת כדי לבדוק ש"הכל נקי" ולמרבה ההפתעה נצפה הפעם ה - שק הריון עם קוטב עוברי. מה שהיה עד עכשיו זה בכלל קרישי דם ולא "שקי הריון" . הרופא אמר לבוא עוד שבוע לבדיקת דופק. היום 27.1 הרופא מספיד את ההריון אומר שאין דופק ועובר בגודל 4 מ"מ ואין סיכוי. ולטענתו אני בשבוע 7. הוא אומר שהיה דופק שהעובר גדל קצת ואז הפסיק. האם דופק לא אמור להופיע בגודל 4 מ"מ? האם יש סיכוי לדופק? בינתיים מרגישה את כל תופעות ההריון, הדימום פסק, ובטא לא עשיתי המון זמן. תודה על תשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עובר ללא דופק - תגובה
ד''ר אלי רימון28/01/2011אם נצפה דופק ופסק מדובר בהפלה
אם אינך בטוחה בצעי סונר 5-7 ימים מהאחרון ואם אין דופק זה סופי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין דופק - המשך
שחר28/01/2011אבל לא נצפה דופק. בבדיקה הקודמת נצפה לראשונה השק וקוטב עוברי. חזרתי לבדיקה אחרי שמונה ימים. העובר היה בגודל 4 מ"מ ללא דופק. הרופא אומר שאני בשבוע 7. (למרות שלפי הווסת האחרונה אני הייתי אמורה להיות בשבוע 8 ושלושה ימים). עצם זה שגדל אומר שהיה דופק ופסק? או שדופק נצפה מגודל מסוים של העובר? כשנאמר לי לפני שבועיים שאני עוברת הפלה (וזה היה בעצם קריש דם שנראה בצוואר הרחם) הלכתי לדיקור סיני. לא נדקרתי בבטן, אבל היא שמה לי מנורת חימום מרחוק . יש קשר לאין דופק? תודה על תשובתך. ועוד קצת... אם ביום חמישי עשיתי את בדיקת האין דופק אפשר כבר בשני לחזור עליה? ומתי הכי מאוחר לקחת את הכדור שגורם להפלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחכה לתשובתכם לשאלת ההמשך....
שחר30/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין דופק - המשך - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/01/2011אין קשר לדקור הסיני
כדי ךהתחיל את תהליך ההפלה מוקדם ככל האפשר
במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית לצורך התאמת הטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



