הריון תאומות שבוע 25

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון תאומות שבוע 25
    אני
    28/01/2011

    היי, מתחילה מחר שבוע 25 בעוד שבוע בערך מתחילה מעקב הריון בסיכון בבלינסון.
    בשבוע 22 בוצע לי מוניטור בו נצפו צירונים, הופנתי למיון שם קיבלתי 2 עירויי נוזלים מוניטור נוסף תקין ושוחררתי הביתה.

    מאז ניגשתי עוד פעמיים למיון עקב כאבים דומים והמוניטורים היו תקינים.

    אני קצת מתוסכלת ואשמח אם תעזרו לי.
    יש לי את כאבי הצירים כל יום- זה מתחיל שאני מרגישה שנהיה קשה לנשום ואז הבטן מתקשה בעיקר במרכזה למשך כ-30 ונרגע, כך חוזר חלילה במהלך כל היממה במיוחד כשאני פעילה כמו בישולים ניקיונות עבודה וכו'.

    אני לא רוצה ללכת כל פעם סתם למיון, ואשמח לדעת מתי כן לתת לזה התייחסות רצינית ומתי זה נחשב "נורמלי" ומצריך רק מנוחה ונוזלים???

    בנוסף, איך תמיד שאני עושה מוניטור במיון פתאום אין שום צירים... (אני גם לא מרגישה התקשויות במהלך המוניטור) האם נכון שהם יחשבו שהכול תקין אצלי? הרי במהלך המוניטור אני לא מרגישה את הכאבים שיש לי... וכנראה שבגלל זה זה יוצא תקין.

    נכון לעכשיו אף רופא לא שוחח איתי על שמירת הריון, הצוואר שלי נכון ללפני שבועיים היה ארוך מאוד וסגור, מאז לא נבדק.

    מה מומלץ לעשות???
    אני מפחדת להזניח את הנושא, ומצד שני ממש לא רוצה לרוץ למיון על כל פיפס.

    תודה וסליחה על האורך.
    שירן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון תאומות שבוע 25

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון תאומות שבוע 25 - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    28/01/2011

    אין דרך לדעת מראש ובכל מקרה כדאי לגשת להבדק
    לגבי שמירה יש לדון עם רופא מטפל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו