גיהוקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גיהוקים
    לנה
    30/01/2011

    שלום רב! אני שאלתי את השאלה הזו בפורום של דיאטניות, אבל אולי אתם יכולים גם להמליץ על משהו שיעזור? רוצה להוסיף להודעה שאני ניסיתי לקחת טאמס, אך שגם זה עוזר לכחצי שעה ולא יותר!!!

    אני בהריון תאומים שבוע 14 (הריון שני). מאז תחילת ההריון יש לי המון גיהוקים ורפלוקס ושטי נוראי, הרבה פעמים נגמר בהקאה, כאשר זה מוקל על ידי ההקאה או/ו אכילת ארוחה יותר יבשה (לחם עם גבינה לבנה, למשל)
    הבעיה, שההקלה היא לפרק זמן קצר בלבד - כחצי שעה עד שעה מקסימום - אין לי תאבון מוגבר כדי שאני אוכל לאכול כל הזמן, אני לעתים מכריחה את עצמי לאכול משהו רק על מנת להמנע מההרגשה הנוראית הזאת או מההקאה. אין ולא היו לי בחילות "רגילות" של תחילת ההריון אלא רק הבעיות הנ"ל. זה גורם לי גם לכאבי ראש קשים, אני לא מסוגלת לשתות מיים רגילים (בכמות הנכונה) מכוון שזה מגביר את התחושות הללו, אלא רק תה מתוק,שעוזר לפעמים.
    ידוע אצלי על רפלוקס ושטי סמוי (אין לי צרבות כלל במצב רגיל, ההבחנה היא על ידי רופא א.א.ג על סמך בדיקה וסימנים נוספים.
    אני לא שותה שתייה מוגזת, לא אוכלת כל כך דברים שגורמים לגזים, לעומת זאת אני כן אוכלת דברים שהומלץ להימנע מהם עקב הרפלוקס כגון עגבניות ואוכל מתוגן - הבעיה שזה מה שטעים לי כרגע , ואכילת אוכל מבושל לא מונע את התופעות.
    כל זה גורם לי 90% מהיממה להרגשה כללית של "חולה".
    אולי יש לכם מה להמליץ לי להקל על המצב - אני באמת מרגישה רע מאוד!!!
    תודה מראש על התשובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גיהוקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיהוקים - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    30/01/2011

    פני לדיאטנית המתמחה בבעיה זו רצוי במכון גסטרו בבי"ח לצורך התאמת דיאטה
    התיעצי גם עם רופא גסטרו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיהוקים

    שירלי
    01/02/2011

    היי,
    אני בשבוע 35 וסבלתי מאותה הבעייה, ולכן הרופא שלי כמעט מתחילת ההריון נותן לי אומפרדקס 20 מ"ג וזה מאוד עוזר עד 24 שעות, ניתן לקנות גם ללא מרשם אך זה יקר יותר וגם פחות כדורים בקופסא.
    המון בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיהוקים

    לנה
    01/02/2011

    תודה על התשובות!!!! רוצה רק לספר שיום אחרי שכתבתי את ההודעה, קצת שיניתי את הדיאטה שלי - קודם כל ויטרתי על התה (קפה אני גם לא שותה) - המליצו לי על לואיזה - חקרתי קצת באינטרנט - כתוב במספר מקומות, שמותר לשתות תה עם לואיזה (VERBENA) בהריון ---- במכון טרטולוגי, לצערי, לא ידעו בוודעות לענות לי על זה...
    עדיין, תה עם לואיזה ובמקביל הפסקתי לאכול עגבניות בכלל....
    אני בעצמי לא מאמינה, אבל כבר יומיים אני מרגישה כמו בן-אדם!!!! אני באמת לא יודעת - האם הסיבה לכך היא ויטור על שתיית תה או האם כל הסיוט היה נחלת טרימסטר הראשון, אבל הכל נעלם כמעט בכלל!!! נשארו ממש מאת צרבות שמגיבות יפה לטמס 1 ביום בלבד ולעתים רחוקות גיהוק אחד או שניים ללא הרגשה הרעה שהייתה מתלווה אליהם!!!!
    זה יומיים מאז 14 שבועות של סיוט!!!
    תודה בכל מקרה, אני מניחה, שבעוד מספר חודשים אני בכל מקרה אצטרך לפנות לרופא גסטרו ולהשתמש בלוסק (פשוט חשבתי שאסור לקחת אותו בהריון)...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתקנת את עצמי...

    לנה
    01/02/2011

    מצאתי דווקה במקורות באנגלית ששימוש בלואיזה (VERBENA) בהריון לא כל כך מומלץ עקב סיכוי קל להפלות!!!
    חבל! זה עשה לי טוב:-(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו