נפילה, מיעוט מים, שאלה:

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפילה, מיעוט מים, שאלה:
    אלישבע
    03/02/2011

    שלום. אני בשבוע 35+5 להריוני. מטופלת בקלקסן עקב APLA.
    עד כה מעקב הריון בסיכון צמוד מאוד, והכל תקין. ברוך ה'.
    חויתי אתמול נפילה עם חבלה ממש קלה ובכלל לא באזור הבטן. אושפזתי ליממה להשגחה כי ככה הרופאה שלי הורתה לי. המוניטור היה שקט (מעט צירונים אבל אמרו לי שזה נורמלי לשבוע) והבוקר לפני השחרור אולטרסאונד הורה על מיעוט יחסי (9) של מי שפיר, לראשונה. עד כה תמיד היתה כמות מים תקינה.
    הודרכתי לבצע מעקב אחרי כמות המים, וגם אחר לחץ דם (אתמול היה קצת גבוה: 150/90, ברגעים שהייתי מבואסת מרעיון האישפוז. בערב היה שוב 120/70) ולפי זה יקבעו את מועד הלידה.
    במקור היא מתוכננת ל38 מלא, אם תהיה סיבה להקדים זה יהיה שבוע אחד קודם.
    שאלתי:
    מה אני יכולה לעשות, אם בכלל, כדי להחזיר את כמות המים לגדר התקין?
    מה הקשר, אם יש קשר, בין הנפילה למיעוט הזה? (לא הרגשתי שום דבר שדומה לירידת מים)
    באיזו רמה מיעוט יחסי של מים מהווה אינדיקציה להקדמת השראת הלידה?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נפילה, מיעוט מים, שאלה:

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפילה, מיעוט מים, שאלה: - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    05/02/2011

    אין קשר לנפילה
    אין בידך להשפיע על כך
    אם כמות המים פחות מ-5 או האטות בניטור יהיה צורך בהשראת לידה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו