היפרדות קרומים ודימום שבוע 15

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היפרדות קרומים ודימום שבוע 15
    מודאגת
    05/02/2011

    שלום, זהו הריוני השלישי, שני הריונות קודמים הסתיימו בלידות רגילות בשבועות 38 ו39, בהריון זה בשבוע 12+5 הגעתי למיון עם דימום מאסיבי וטרי מלווה בקרישי דם, באולטראסאונד נצפתה המטומה בגודל 9 מ"מ על 20 מ"מ, כשבועיים לאחר מכן נצפתה בסקירת מערכות מוקדמת שלייה קדמית נמוכה מרגינל סינוס והיפרדות קרומים בדופן האחורית בגודל 7 מ"מ על 70 מ"מ. כעת 15 +1 עדיין מדממת דימום כהה אך לא פוסק, נמצאת במנוחה בבית, שאלתי היא האם תופעה זו היא שכיחה בהריונות וכיצד הריונות מסוג זה בדרך כלל מסתיימים? האם היית ממליץ על מתן פרוגסטרון בשלב זה של ההריון (הבנתי שהדעות חלוקות בנושא, למה?), כל כמה זמן היית ממליץ לעקוב אחר ההריון באולטראסאונד? יש לציין כי יש לי יתר לחץ דם כרוני שכרגע הוא תקין לחלוטין.
    אשמח לתשובתך בהקדם!!
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היפרדות קרומים ודימום שבוע 15 - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    05/02/2011

    ההריון אכן בסיכון
    ברב המקרים אפילו אם יש דימום לאורך הדרך ההריון מגיע לשלבים מתקדמים
    אין מקום לפרוגסטרון לדעתי
    מעקב בסונר איננו "טיפול" ולכן יש לבצע למעקב גדילה בלבד כל 2-3 שבועות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו