פקטור 2 הטרוזיגוט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פקטור 2 הטרוזיגוט
    אני
    09/02/2011

    שלום לכם,
    שני בנים בריאים, אחריהם 3 הפלות בסביבות שבוע 7-8, לפני התפתחות דופק בשנתיים האחרונות.
    בת 36. הריונות הושגו ב IUI לאחר נטילת פיוריגון ואוביטרל.
    נשלחתי לסדרה ארוכה של בדיקות קרישיות ומהן עולה שאני הטרוזיגוט לפקטור 2.
    חזרתי להמטולוג והוא קבע שבטיפול הבא, אצטרך מינון של 40 מ"ג קלקסן, החל מיום הזרקת האוביטרל (48 שעות לפני הביוץ).
    בעוד חמישה ימים אתחיל את זריקות הפיוריגון ואת התהליך כולו, הפעם מלווה בקלקסן.
    ועכשיו ברשותכם לשאלות:
    1. ההמטולוג אמר שהסיפור שלי מכניס אותי אוטומאטית להריון בסיכון גבוה וכאשר אכנס להריון,עלי להגיע למרפאה להריון בסיכון גבוה להמשך מעקב. האמנם? איך הייתם מתייחסים להריון שלי, במידה ויושג לאור הרקע האמור?
    2. בעוד ההמטולוג קבע מינון של 40 מ"ג קלקסן ליום, רופא הפיריון שמלווה אותי, לא הסכים לרשום לי פחות מ60 מ"ג ליום (רצה יותר, זו היתה פשרה לאור המלצתו של ההמטולוג).מהו המינון המתאים לאור הרקע?
    אשמח מאוד לקצת הסברים.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פקטור 2 הטרוזיגוט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פקטור 2 הטרוזיגוט - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    10/02/2011

    1. ההמטולוג אמר שהסיפור שלי מכניס אותי אוטומאטית להריון בסיכון גבוה וכאשר אכנס להריון,עלי להגיע למרפאה להריון בסיכון גבוה להמשך מעקב. האמנם? איך הייתם מתייחסים להריון שלי, במידה ויושג לאור הרקע האמור? נכון, עלייך לפנות למרפאת הריון בסיכון גבוה
    2. בעוד ההמטולוג קבע מינון של 40 מ"ג קלקסן ליום, רופא הפיריון שמלווה אותי, לא הסכים לרשום לי פחות מ60 מ"ג ליום (רצה יותר, זו היתה פשרה לאור המלצתו של ההמטולוג).מהו המינון המתאים לאור הרקע?,איננו ברור חד משמעית, לדעתי 60 מ"ג הוא מינון טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו