מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פקטור 2 הטרוזיגוטאני09/02/2011
שלום לכם,
שני בנים בריאים, אחריהם 3 הפלות בסביבות שבוע 7-8, לפני התפתחות דופק בשנתיים האחרונות.
בת 36. הריונות הושגו ב IUI לאחר נטילת פיוריגון ואוביטרל.
נשלחתי לסדרה ארוכה של בדיקות קרישיות ומהן עולה שאני הטרוזיגוט לפקטור 2.
חזרתי להמטולוג והוא קבע שבטיפול הבא, אצטרך מינון של 40 מ"ג קלקסן, החל מיום הזרקת האוביטרל (48 שעות לפני הביוץ).
בעוד חמישה ימים אתחיל את זריקות הפיוריגון ואת התהליך כולו, הפעם מלווה בקלקסן.
ועכשיו ברשותכם לשאלות:
1. ההמטולוג אמר שהסיפור שלי מכניס אותי אוטומאטית להריון בסיכון גבוה וכאשר אכנס להריון,עלי להגיע למרפאה להריון בסיכון גבוה להמשך מעקב. האמנם? איך הייתם מתייחסים להריון שלי, במידה ויושג לאור הרקע האמור?
2. בעוד ההמטולוג קבע מינון של 40 מ"ג קלקסן ליום, רופא הפיריון שמלווה אותי, לא הסכים לרשום לי פחות מ60 מ"ג ליום (רצה יותר, זו היתה פשרה לאור המלצתו של ההמטולוג).מהו המינון המתאים לאור הרקע?
אשמח מאוד לקצת הסברים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פקטור 2 הטרוזיגוט - תגובה
ד''ר אלי רימון10/02/20111. ההמטולוג אמר שהסיפור שלי מכניס אותי אוטומאטית להריון בסיכון גבוה וכאשר אכנס להריון,עלי להגיע למרפאה להריון בסיכון גבוה להמשך מעקב. האמנם? איך הייתם מתייחסים להריון שלי, במידה ויושג לאור הרקע האמור? נכון, עלייך לפנות למרפאת הריון בסיכון גבוה
2. בעוד ההמטולוג קבע מינון של 40 מ"ג קלקסן ליום, רופא הפיריון שמלווה אותי, לא הסכים לרשום לי פחות מ60 מ"ג ליום (רצה יותר, זו היתה פשרה לאור המלצתו של ההמטולוג).מהו המינון המתאים לאור הרקע?,איננו ברור חד משמעית, לדעתי 60 מ"ג הוא מינון טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



