הריון תאומים וניתוח קיסרי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון תאומים וניתוח קיסרי
    איילת
    19/02/2011

    שלום,
    אני בהריון עם תאומים (לא זהים), שבוע 37+2. המובילה במצג ראש והשני כנראה גם (נכון ללפני שבועיים היה לפעמים ראש ולפעמים רוחב).
    זהו הריון שני שלי, כשהראשון הסתיים בלידה רגילה.
    המטרה הראשונה שלי היא מניעת סיכונים לעוברים. הבנתי שלידות תאומים מסתבכות לעתים קרובות, בעיקר בעובר השני. מאידך, הבנתי שגם בניתוח קיסרי יש סכנות לעובר (מצוקה נשימתית וחתכים מסכין הניתוח).
    השאלה שלי היא האם מבחינה סטטיסטית ניתוח קיסרי אכן פחות מסוכן לעובר מלידה רגילה? האם, סטטיסטית, כדאי לי בכל זאת לנסות לידה רגילה, ומקסימום לסיים אותה בקיסרי, או שהדקות מהרגע שמגלים שיש עובר במצוקה ועד שמחלצים אותו בניתוח הן קריטיות ובסופו של דבר יש יותר סיכוי לנזק לעובר מבניתוח קיסרי?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון תאומים וניתוח קיסרי - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    19/02/2011

    קשה לתת ייעוץ מסודר רק על סמך הכתוב. יש לשקול את ניסיון הצוות וחדר הלידה בט אמורה ללדת
    במידה ומעוניינת לצורך ייעוץ מקיף קבעי פגישת ייעוץ אישית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו