הפלות חוזרות ונשנות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפלות חוזרות ונשנות
    רויטלטל
    23/02/2011

    מטופלת בתרומה. הוחזרו 3 עוברים יפים. נוטלת קלקלסן 40 מ"ל למרות שלא נמצאו בעיות קרישיות היה בפרמטר 1 מאוד גבולי (נבדק פעמיים). בטא ביום א' שעבר 508 ביום ג' 1575. למחרת (יום ד') היה דימום קל עם כריש דם. הרופא הגניקולוג ביקש לתגבר תמיכה הורמונלית ובדיקת בטא שוב ביום ה'. ביום ה' בטא 3064 שוב דימום קל וכריש דם.
    ביום ה' בלילה החל דימום והיתה הפלה . שלשום הבטא נפלה ל-368.

    לפני שנה הפלה תאומים אבל אז לא נטלתי קלקסן.
    האם כדאי לפגוש רופא קרישיות לתגבר את מינון הקלקסן למרות שאין בעיית קרישיות??
    האם לקחת "מדלל דם" אחר??

    שואלת מה עלי לעשות כדי שההריון יחזיק מעמד. אני ללא ילדים.
    אני אובדת עצות
    מודה לכם על העזרא.
    רויטלטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפלות חוזרות ונשנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפלות חוזרות ונשנות - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    23/02/2011

    לא ניתן לענות על שאלה כה סבוכה מעל גבי האינטרנט
    חסרים פרטים נוספים רבים
    במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעץ אישית לצורך דיון פרטני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו