מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קשיים להכנס להיריון אחרי הפלהעדי28/02/2011
אני בת 33.
לפני כשנה וחצי עברתי הפלה נדחית בשבוע 21, גודל עובר מתאים לשבוע 16.
לאחר ההפלה, לא הרגשתי טוב ולאחר בירורים נמצא שיש לי APLA.
בדיקות הקרישיות הראו ערכים גבוליים לקרישיות, אך כל הרופאים שהייתי אצלהם המליצו קלקסאן בהיריון.
להיריון הראשון נכנסתי ללא בעיות, אבל אחרי ההפלה לא הצלחתי להכנס להיריון שוב.
האם יכול להיות לזה קשר לAPLA?
יש לי לעיתים הפרשות מוזרות מהנרתיק - הפרשות נראות כאילו יש לי דלקת (בעיקר אחרי הביוץ ולפני המחזור).
לאן עלי לפנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשיים להכנס להיריון אחרי הפלה - תגובה
ד''ר אלי רימון01/03/2011כדאי לפנות לרופא פיריון
לא נראה לי שזה קשור ל-APLA* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
גל05/03/2011גם אני עברתי הפלה בשבוע 21 טבעית,זה שבר אותי, ואחר כך לא נכנסתי להריון,ניסינו מעל שנה וזה לא הלך ואז התחלנו עם הרופאת נשים בירור למה,גם אצלי וגם אצל בעלי הכל תקין . כמובן לא רציתי לחכות שזה יקרה מעצמו כי הייתי בת 32 כשהפלתי והבירורים גם לקחו זמן,התחלנו בטיפולי פוריות ,קודם כדורים משרים ביוץ ואחר כך זריקות בין לבין הזרעות,כלום לא עזר,לא נקלטתי,ועברנו להפריות.הפריה ראשונה לשמחתי הצליחה כך שהסבל לא היה ארוך והיום יש לי את ביתי בת השנה ו8 ,זה לקח זמן של שנתיים בגלל הבירוקרטיה של קופח ,אבל היה משתלם.אם היה לי כסף הייתי עושה בירורים וטיפולים באופן פרטי ואז זה היה מקצר....הסבלנות משתלמת.עד עכשיו לא ברור למה לא נקלטתי טבעי,כנראה משו פסיכולוגי נפשי.....לא להתיאש ולא לבזבז זמן זאת העצה שלי,להתייעץ עם מומחה פריון ולהתחיל תהליך כי זה לוקח זמן שהוא יקר לנו,אנחנו לא ניהיות יותר צעירות.יכול ליהיות שתוך כדי התהליך תירגעי נפשית ותיקלטי טבעי,מי יודע?העיקר לא לעצור,ללכת על המטרה עד ההצלחה....שיהיה בשורות טובות ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)