קשיים להכנס להיריון אחרי הפלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשיים להכנס להיריון אחרי הפלה
    עדי
    28/02/2011

    אני בת 33.

    לפני כשנה וחצי עברתי הפלה נדחית בשבוע 21, גודל עובר מתאים לשבוע 16.
    לאחר ההפלה, לא הרגשתי טוב ולאחר בירורים נמצא שיש לי APLA.
    בדיקות הקרישיות הראו ערכים גבוליים לקרישיות, אך כל הרופאים שהייתי אצלהם המליצו קלקסאן בהיריון.

    להיריון הראשון נכנסתי ללא בעיות, אבל אחרי ההפלה לא הצלחתי להכנס להיריון שוב.
    האם יכול להיות לזה קשר לAPLA?

    יש לי לעיתים הפרשות מוזרות מהנרתיק - הפרשות נראות כאילו יש לי דלקת (בעיקר אחרי הביוץ ולפני המחזור).

    לאן עלי לפנות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשיים להכנס להיריון אחרי הפלה - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    01/03/2011

    כדאי לפנות לרופא פיריון
    לא נראה לי שזה קשור ל-APLA

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    גל
    05/03/2011

    גם אני עברתי הפלה בשבוע 21 טבעית,זה שבר אותי, ואחר כך לא נכנסתי להריון,ניסינו מעל שנה וזה לא הלך ואז התחלנו עם הרופאת נשים בירור למה,גם אצלי וגם אצל בעלי הכל תקין . כמובן לא רציתי לחכות שזה יקרה מעצמו כי הייתי בת 32 כשהפלתי והבירורים גם לקחו זמן,התחלנו בטיפולי פוריות ,קודם כדורים משרים ביוץ ואחר כך זריקות בין לבין הזרעות,כלום לא עזר,לא נקלטתי,ועברנו להפריות.הפריה ראשונה לשמחתי הצליחה כך שהסבל לא היה ארוך והיום יש לי את ביתי בת השנה ו8 ,זה לקח זמן של שנתיים בגלל הבירוקרטיה של קופח ,אבל היה משתלם.אם היה לי כסף הייתי עושה בירורים וטיפולים באופן פרטי ואז זה היה מקצר....הסבלנות משתלמת.עד עכשיו לא ברור למה לא נקלטתי טבעי,כנראה משו פסיכולוגי נפשי.....לא להתיאש ולא לבזבז זמן זאת העצה שלי,להתייעץ עם מומחה פריון ולהתחיל תהליך כי זה לוקח זמן שהוא יקר לנו,אנחנו לא ניהיות יותר צעירות.יכול ליהיות שתוך כדי התהליך תירגעי נפשית ותיקלטי טבעי,מי יודע?העיקר לא לעצור,ללכת על המטרה עד ההצלחה....שיהיה בשורות טובות ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו