מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דילול עוברים מתאומים לאחדדלית07/03/2011
אני בת 40.6 רווקה , נכנסתי להריון מהזרעה ב-8.2
כרגע נמצאת בשבוע 5, אתמול היו לי דימומים חזקים והלכתי מייד ל-US
באולטראסאונד ראו שיש שני שקי עוברים כל אחד בנפרד עם דופק + שק ריק
מיד נלחצתי עם מועקה נפשית נוראית.
אני לא מוכנה ללדת תאומים בשום אופן!!!! ושמעתי על אפשרות הדילול.
איפה עושים?
באיזה שבוע?
מה התהליך?
אני ממש אובדת עצות ...תעזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילול עוברים מתאומים לאחד - תגובה
פרופ' יריב יוגב07/03/2011יש צורך להמתין
ממליץ לחזור על סונר בעוד שבועיים
לאחר מכו ייעוץ לגבי דילול - יש להבחין באיזה סוג תאומים מדובר
במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדילול עוברים
דלית08/03/2011קודם כל תודה על התשובה פרופ' יוגב
אני מטופלת בבלינסון ואני צריכה להיות שם ביום חמישי הקרוב לבדיקת US
אכן אני אשמח לקבוע פגישה
אני רוצה לבצע את הדילול כמה שיותר מהר ולא לדחות את זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדילול עוברים - תגובה
פרופ' יריב יוגב08/03/2011אני מבין את הלך הרוח
אבל....יש צורך להמתין מכמה טעמים
האחד יש לוודא שבאמת יישארו 2 שקים עם דופק השני יש לראות ולאבחן את סוג התאומים והשלישי יש לראות ששניהם מתפתחים כך שלא נפסיק בטעות הריון לעובר אחד ואז השני לא יתפתח....
ממליץ לבצע סונר ובמשך לפנות לייעוץ אישי מסודר
במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)