שליית פתח גבולית -

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שליית פתח גבולית -
    שירה
    19/03/2011

    שלום רב,
    בסקירת מערכות מוקדמת בשבוע ה-16 עלה כי כרגע ישנה שליית פתח גבולית (לדברי הרופא, מכסה חלק ניכר מהפתח, אך לא לחלוטין). לפני שבועיים היו לי במהלך יממה אחת שלושה דימומים קצרים, אשר נפסקו מעצמם ולא חזרו מאז.
    מלבד זאת, הריון תקין. קדמו לו שני הריונות תקינים שהסתיימו בלידה טיבעית. אני בת 36.

    יש לי מספר שאלות בהקשר לממצא של שליית פתח:
    1. האם יש מגבלות הקשורות לטיסות, מאמץ פיזי או קיום יחסי מין? (כחלק מעבודתי אני טסה לפרקים...)
    2. מה הסבירות לכך שהשילייה "תעלה" וניתן יהיה ללדת באופן טיבעי?
    3. האם הדימומים הקצרים שהיו לפני שבועיים יכולים להיות קשורים למצב השילייה?
    4.האם בשל היותה שיליית פתח אמור דימום להוות סמן מטריד יותר מאשר בהינתן שילייה במצב רגיל?

    אני אמורה לטוב בעוד 3 ימים ואשמח לדעת אם יש מגבלה שעלי להיות ערה אליה...

    תודות,

    שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שליית פתח גבולית -

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שליית פתח גבולית - - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    20/03/2011

    1. אין מניעה מטיסה יש להמנע בשלב זה מיחסי מין עם חדירה
    2. יש להעריך זאת עוד מספר שבועות בסונר. סבירות בינונית
    3. כן
    4. לא בהכרח. אך לפחות יותר "קל" להסבירו
    כעיקרון אין מניעה אך התיעצי עם הרופא המטפל המכיר אותך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו