שלום! זקוקה לעיצה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום! זקוקה לעיצה...
    רותם
    20/03/2011

    שלום! אני בצומת דרכים וזקוקה לעיצה..
    אני בת 29, יחסית בריאה, אבל יש לי א.פ.ל.ה, ונוגדנים ללופוס. כל מה שיש לי--רק בגדר בדיקות דם. המצב הקליני שלי תקין לגמרי-אין לי שום קרישי דם-מעולם לא היו לי, ואין לי שום דבר שקשור ללופוס. אני עושה בדיקות דם של המוטולוגית וראומוטולוגית כל 4 חודשים-ואני במעקב. הבדיקות דם מראות שיש לי "תסמונת קרישיות יתר" (אנטיקרדיופין גבוה וא.נ.א חיובי) התחלנו לברר לגבי הריון נוסף. הראומוטו' וההמוטו' שלי טוענות שאין צורך בקלקסן, ואם כבר--רק אספירין. רופא הנשים שלי "מכריח" אותי לקחת קלקסן. אני לא יודעת מה לעשות ולמי להקשיב. האם הית יכול לתת לי כיוון?אני מקווה שתוכל לעזור לי ע"פ המידע הנ"ל- ואם תרצה, אוכל לשלוח גם את בדיקו הדם המדויקות שלי...
    תודה רבה לך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום! זקוקה לעיצה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום! זקוקה לעיצה... - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    20/03/2011

    רותם שלום
    מציע כי תפני לייעוץ מסודר ע"י רופא או מרפאה המתמחים בנושא זה
    על פניו אין צורך בקלקסן אך לא ניתן לגבש המלצה באינטרנט
    במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו