אוטרוגסטן 200מ"ג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוטרוגסטן 200מ"ג
    רחל
    22/03/2011

    שלום בת 27 (ללא ילדים)
    לפני מס' שנים הריון שהסתיים בשבוע 9 הפסקת דופק.
    הריון שני הסתיים שבוע 21 -ככל הנראה היפרדות שיליה -הייתה נתיחת עובר וראו כתם בשיליה שיכול "להעיד" על הפרדות
    לאחר מכן 2 הריונות כימיים.
    חשוב לי לציין שהיו תמיד דימומים פעם קלים ופעם מסיביים ורוב הזמן הכתמות בנוסף כאב בטן וגב עד הופעת צירים ממש שגרמו ללידה.
    נבדקתי לקרישיות ונמצא תקין
    צילום רחם תקין למאט 2 חצוצרות סטומות הופנתי לIVF אבל למזלי לאחר כשנתיים נכנסתי להריון ספונטני ברוך ה'.
    כרגע בשבוע 19+3
    מתחילת ההריון (שבוע 8) היו דימומים ממש כמו וסת ולא היה הרבה מה לעשות בנוסף נצפה שהייתה היפרדות שיליה חלקית בשבוע 12 ונצפו 2 המטומות שכנראה גם גרמו לדימומים בנוסף נצפה שהשיליה שלי הייתה נמוכה.
    משבע 12 אני בשמירה מלאה,שכיבה ללא יחסי מין וללא מאמצים.
    לפני שבועיים ביתעתי סקירת מערכות:
    בסקירה ברוך ה' הכל היה תקין.
    להפתעתי ההמטומות לא נצפו כנראה שנספגו הדימומים עברו השיליה עלתה למעלה ובנוסף הצוואר התארך.

    אבל תחושת לחצים בבטן הופכת להיות יותר ויותר מטרידה כל הזמן מרגישה התקשות בבטן תחתונה וסוג של לחץ לא חזק בנרתיק ומידי פעם כמו עיקצוצים בנרתיק אי נעימות!.
    נבדקתי לפני יומיים אצל הרופא שלי: הוא אמר שהכל בסדר צוואר סגור ארוך.
    אני מאוד מפחדת שאלו צירים שיכולוים חלילה לגרום לאותו סיפור שהיה בהריון הקודם ונורה מפחדת.
    בקשתי מהרופא שלי שיתן לי אוטרוגסטן(פרוגרסטרון) והוא באמת נתן לי 200מ"ג פעם ביום. היום אני רוצה להתחיל אך חוששת שאול זאת טעות כי הרופא אמר שזה יכול לעשות הפרשות ורודות..ואינני מחפשת לעצמי בעיות.
    השאלות שלי:
    1. האם לקחת את הכדור (דרך נרתיק) או עדיף שלא?
    2.האם במידה ויש לי צירים חלילה הכדור יכול לעזור לעצור אותם?
    3. האם הכדור הנ"ל עוזר גם להיסטוריה כמו שלי היפרדות שיליה או שאינו עוזר במקרים כמו שלי?
    4.האם עדיף להתחיל בטיפול נוסף לעצירת הצירים?
    5. במידה ויהיו לי הפרשות ורודות האם להפסיק מיד את הטיפול או שזה חלק מתופעות לוואי הנורמליות?
    6. רוב הזמן אני חייבת להתפנות -מתן שתן דחוף כל הזמן-ביצעתי בדיקות שתן לתרבית והכל יצא בסדר. האם זה נורמלי מתן שתן כל 5 /10 דקות?
    7. אתמול בערב נתפס לי פעמיים שריר בישבן שממש כאב מאוד! ממה זה קורה? תופעה מוכרת?
    8.מה אתה הייתה ממליץ לי לאור הפירוט שלי וההיסטוריה הלא נעימה.
    בבקשה תשובתך ועצתכם בנושא
    תודה רבה מקרב לב וסליחה על האורך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוטרוגסטן 200מ"ג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוטרוגסטן 200מ"ג - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    23/03/2011

    במידה ואורך הצוואר תקין על פניו אין מקום לטיפול בפרוגסטרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד שאלה:

    רחל
    23/03/2011

    תודה רבה לך על התושה בכל זאת יש עוד 3 שאלות ברשותך:
    במידה כמו שאמרתה אין צורך בטיפול פרוגרסטרון אם הצוואר ארוך:
    1. להפסיק בטיפול? או שזה לא יועיל ולא יפגע?
    2.בגלל התקשיות בבטן האם שווה לקבל טיפול בקלקסן?-מרגש לי כמו צירים : (
    3. מה אתה כן הייתה ממליץ?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד שאלה: - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    24/03/2011

    ללא בדיקה וייעוץ אישי לא ניתן לגבש תשובה
    במידה ומעוניינת תאמיח פגישת ייעוץ אישית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו