מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אולטראסאונד שבוע 19+2שרון28/03/2011
שלום רב,
אני בת27,הריון ראשון,בעלת RH שלילי.
בסקירת מערכות ראשונה(שבוע 15+2) נמצאו 2 ממצאם רכים:
1.מוקד אקוגני בעונה השמאית בלב
2.ציסטות צוואריות
בעקבות זאת נשלחתי לביצוע בדיקת מי פיר שכרגע הנני מחכה לתשובותיה.
כמו כן INTEGRATRD TASTE-1:3200
היום ב שבוע 19+2 להרון ביצעתי אלטראסאונד שגרתי שבה נאמר לי כי:
1.נצפה מוקד אקוגני
2.אגן כליה שמאל 4 מ"מ
3.יחס HC/AC 1.12
השאלה שלי היא:
1.מה מציין הממצא החדש שהתווסף (אגן כליה שמאל 4 מ"מ) האם ממצה זה תקין בהתחשב בשבוע הריון שלי(19+2)?מה משמעות של ממצה זה?
2.האם ממצה זה של אגן הכליה 4 מ"מ לפי נסיונך ילך ויתפתח יעצור או יעלם בהמשך הריון?מה קורה בד"כ?
3.הבנתי מרופא שביצע לי את הסקירה הראשונה כ הממצע של מוקד אקוגני בלב אמור להעלם בתוך מספר שבועת-לאחר כמה זמן בד"כ ממצה אקוגני בלב נעלם? ומה משמעות של אי העלמותו בשלב זה של הריון?
4.שאלתי את הטכנאית לגבי הציסטות הצואריות אך הי אמרה כ היא לא יכולה לראות אתם מכון והאובר נמצא ממש למטה-עם הראש למטה-האם תנוחה זו של האובר היא לא מזיקה לאובר והאם היא נורמלית כמו כל תנוחה אחרת ברחם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אולטראסאונד שבוע 19+2 - תגובה
ד''ר אלי רימון28/03/20111.מה מציין הממצא החדש שהתווסף (אגן כליה שמאל 4 מ"מ) האם ממצה זה תקין בהתחשב בשבוע הריון שלי(19+2)?מה משמעות של ממצה זה? אין משמעות כי בצעת מי שפיר לדאון
2.האם ממצה זה של אגן הכליה 4 מ"מ לפי נסיונך ילך ויתפתח יעצור או יעלם בהמשך הריון?מה קורה בד"כ? מניסיוני רב המקרים לא עוברים מעל 10 ממ וללא משמעות לאחר הלידה
3.הבנתי מרופא שביצע לי את הסקירה הראשונה כ הממצע של מוקד אקוגני בלב אמור להעלם בתוך מספר שבועת-לאחר כמה זמן בד"כ ממצה אקוגני בלב נעלם? ומה משמעות של אי העלמותו בשלב זה של הריון? הממצא יכול להשאר ואין לו כל משמעות
4.שאלתי את הטכנאית לגבי הציסטות הצואריות אך הי אמרה כ היא לא יכולה לראות אתם מכון והאובר נמצא ממש למטה-עם הראש למטה-האם תנוחה זו של האובר היא לא מזיקה לאובר והאם היא נורמלית כמו כל תנוחה אחרת ברחם? לעיתים נעלמות ומעבר לסיכון לבעיה כרומוזומלית אין לכך משמעות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולטראסאונד
רינת28/03/2011מהם הערכים התקינים של אגן הכליה בשבועה 19+2? האם 4 מ"מ נחשב תקין?
האם זה תקין שהעובר נמצא בתנוחה עם הראש כלפי מטה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולטראסאונד - תגובה
ד''ר אלי רימון28/03/2011לדעתי עד 4 תקין
אין בעיה במצג העובר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
