אולטראסאונד שבוע 19+2

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אולטראסאונד שבוע 19+2
    שרון
    28/03/2011

    שלום רב,
    אני בת27,הריון ראשון,בעלת RH שלילי.
    בסקירת מערכות ראשונה(שבוע 15+2) נמצאו 2 ממצאם רכים:
    1.מוקד אקוגני בעונה השמאית בלב
    2.ציסטות צוואריות
    בעקבות זאת נשלחתי לביצוע בדיקת מי פיר שכרגע הנני מחכה לתשובותיה.
    כמו כן INTEGRATRD TASTE-1:3200

    היום ב שבוע 19+2 להרון ביצעתי אלטראסאונד שגרתי שבה נאמר לי כי:
    1.נצפה מוקד אקוגני
    2.אגן כליה שמאל 4 מ"מ
    3.יחס HC/AC 1.12

    השאלה שלי היא:
    1.מה מציין הממצא החדש שהתווסף (אגן כליה שמאל 4 מ"מ) האם ממצה זה תקין בהתחשב בשבוע הריון שלי(19+2)?מה משמעות של ממצה זה?
    2.האם ממצה זה של אגן הכליה 4 מ"מ לפי נסיונך ילך ויתפתח יעצור או יעלם בהמשך הריון?מה קורה בד"כ?
    3.הבנתי מרופא שביצע לי את הסקירה הראשונה כ הממצע של מוקד אקוגני בלב אמור להעלם בתוך מספר שבועת-לאחר כמה זמן בד"כ ממצה אקוגני בלב נעלם? ומה משמעות של אי העלמותו בשלב זה של הריון?
    4.שאלתי את הטכנאית לגבי הציסטות הצואריות אך הי אמרה כ היא לא יכולה לראות אתם מכון והאובר נמצא ממש למטה-עם הראש למטה-האם תנוחה זו של האובר היא לא מזיקה לאובר והאם היא נורמלית כמו כל תנוחה אחרת ברחם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אולטראסאונד שבוע 19+2

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולטראסאונד שבוע 19+2 - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    28/03/2011

    1.מה מציין הממצא החדש שהתווסף (אגן כליה שמאל 4 מ"מ) האם ממצה זה תקין בהתחשב בשבוע הריון שלי(19+2)?מה משמעות של ממצה זה? אין משמעות כי בצעת מי שפיר לדאון
    2.האם ממצה זה של אגן הכליה 4 מ"מ לפי נסיונך ילך ויתפתח יעצור או יעלם בהמשך הריון?מה קורה בד"כ? מניסיוני רב המקרים לא עוברים מעל 10 ממ וללא משמעות לאחר הלידה
    3.הבנתי מרופא שביצע לי את הסקירה הראשונה כ הממצע של מוקד אקוגני בלב אמור להעלם בתוך מספר שבועת-לאחר כמה זמן בד"כ ממצה אקוגני בלב נעלם? ומה משמעות של אי העלמותו בשלב זה של הריון? הממצא יכול להשאר ואין לו כל משמעות
    4.שאלתי את הטכנאית לגבי הציסטות הצואריות אך הי אמרה כ היא לא יכולה לראות אתם מכון והאובר נמצא ממש למטה-עם הראש למטה-האם תנוחה זו של האובר היא לא מזיקה לאובר והאם היא נורמלית כמו כל תנוחה אחרת ברחם? לעיתים נעלמות ומעבר לסיכון לבעיה כרומוזומלית אין לכך משמעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולטראסאונד

    רינת
    28/03/2011

    מהם הערכים התקינים של אגן הכליה בשבועה 19+2? האם 4 מ"מ נחשב תקין?

    האם זה תקין שהעובר נמצא בתנוחה עם הראש כלפי מטה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולטראסאונד - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    28/03/2011

    לדעתי עד 4 תקין
    אין בעיה במצג העובר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו