מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בטא ואולטרה סאונד לא תואמיםא28/03/2011
שלום
אני בהריון שני אחרי לידה מוקדמת בהריון ראשון שבוע 28
כעת בשבוע 6+2 עשיתי בדיקת אולטרא סאונד ורואים רק שק הריון ושק חלמון (9 מ"מ)עדין לא ניצפה עובר הטכנאית אומרת שזה תואם לשבוע 5
ובבדיקת הדם שעשיתי היום הבטא יצא 8820 שזה תואם לשבוע 6
רציתי לדעת מה קורה לי האם זה תקין או שזה מצביעה על כך שההריון לא מתפתח בצורה תקינה ומה הסיבה לכך שעדיין לא רואים עובר האם הביוץ היה מאוחר?
יש לי תור לבדיקת קרישיות יתר האם זה יכול להיות קשור?
סליחה על כל השאלות אני מאוד לחוצה ואשמח לתשובתכם המהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא ואולטרה סאונד לא תואמים - תגובה
ד''ר אלי רימון28/03/2011לדעתי אין צורך להכנס להסטריה מיותרת
ממצאי הסונר תואמים את שבוע ההריון
יש צורך בסונר בעוד שבוע ואז צריך להופיע קוטב עוברי
אין צורך במעקב בטא נוסף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה נוספת
א29/03/2011תודה על תשובתך
רציתי לשאול דבר נוסף הרופאה אמרה לי שהחל משבוע 17 יתנו לי זריקות פרוגסטרון על מנת למנוע צירים מוקדמים. ושמעתי זה יכול להזיק לעובר בתווך הארוך כמו למשל היתפתחות סרטן צוור הרחם אצל נשים וכו' האם זה הוכך מדעית או שאין כל סיכון בלקיחת פרוגסטרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה נוספת - תגובה
ד''ר אלי רימון29/03/2011על פי הספרות הקיימת אין נזקים לעובר
הטיפול קיים מספר שנים ולכן לדעתי אין נתונים לגבי השפעה על עובריות כעבור עשרות שנים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



