מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קלקסן בהריוןאני05/04/2011
שלום רב,
בת 25 שבוע 21+ 2 הריון ראשון. לאחר אירוע מוחי לפני שנה ובעקבותיו סגירת PFO ביוני האחרון.. בבידקת קרישיות נמצא פגוע רק factor II.
כאשר רציתי להכנס להריון קיבלתי אישור מרופאה מומחית בתחום המטוגניקולוגית(דר' דורית בליקשטיין)והיאהמליצה על הפסקת הטיפול התרופתי(אספירן או פלביקס) וקבלת קלקסן אך ורק במשכב הלידה. כמו כן, המליצה על מעקב במרפאה להריון בסיכון גבוה.
במרפאה להריון בסיכון גבוה (של מכבי) נתנו לי 60 מ"ג קלקסן ביום כטיפול מניעתי במהלך כל ההריון (בניגוד למה שהציעה דר' בליקשטיין).
בתחילה, היה סביר לקבל את הזריקות אך ככל שהתקדם ההריון ופחתו תופעות הלוואי (בחילות והקאות)שמתי לב לכך שדווקא אחרי קבלת זריקת הקלקסן מופיעות אצלי תופעות לוואי שהם כביכול של הריון אך לפני הזריקה אני לא סובלת מהם- זה יכול להגיע באמת עד להקאה ובמקרים הטובים רק לבחילה קשה. וזה מעבר לכך שאני חשה דחייה מהזריקה ממש כפי שאני חשה דחייה ממאכלים מסויימים ואומרים שאם חשים דחייה כנראה שזה לא טוב לעובר ולכן הוא גורם לגוף האם לדחות דברים מסויימים.
על כן, כשלושה שבועות אני כבר לא נוטלת קלקסן.
למרות תחושת האמונה החזקה שאין אצלי צורך בקלקסן, בעלי ואני חוששים מהפלה או פגיעה בעובר.
שאלתי היא כזו: האם בקבלת קלקסן כפעמיים בשבוע במינון זה הינה אפקטיבית או שזה כמו לא לקבל טיפול כלל? האם עליי לקחת את כל המינון או כלום?
אודה לתשובתכם המהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלקסן בהריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב06/04/2011קשה לתתת ייעוץ על סמך הנאמר
בכל מקרה יש לקבל החלטה לגבי טיפול יומי או ללא טיפול בכלל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



