פרסולט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פרסולט
    ליטל
    07/04/2011

    שלום,
    קיבלתי פרסולט 10 מ"ג במינון של 4 פעמים ביום עד סוף שבוע 35 בגלל צירים מוקדמים משבוע 32 .
    אני נמצאת בשבוע 34 להריון ואני חייבת לציין שעוד לפני שהתחלתי לקחת את הפרסולט משום מה תדירות הצירים פחתה ולכן לא הקפדתי לקחת את הכדורים במינון שהרופא נתן לי , אלא לקחתי כל יום 3 פעמים ביום ויש ימים שפעמיים ביום.
    כמו כן , נכון להיום תדירות הצירים אכן פחתה ולפעמים יש ימים שהצירים בקושי מורגשים {אולי 7 פעמים לאורך כל היום} כאשר לפני כן היו לי צירים במשך שעתיים כל 20 דקות {עד כה לא היתה לי פתיחה או מחיקה של צוואר הרחם}.

    האם העובדה שאני לא לוקחת את הכדורים לפי המינון שהרופא נתן לי יכולה לגרום לבעיות?
    קראתי בפורומים שצריך להקפיד על זמנים קבועים ואסןר לשנות את המינון ללא הוראת רופא, מה לעשות??? האם זה בסדר שאני לוקחת רק פעמיים או שלוש ביום במקום 4???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרסולט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרסולט - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    08/04/2011

    אין בכך כל בעיה
    רוב הרופאאים אינם מטפלים לאחר שבוע 34
    ולא הוכחה היעילות של הטיפול מעבר ל 48 שעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו