מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון בסיכון גבוההליטל11/04/2011
היי,
אתמול הייתי בהתייעצות הריון בסיכון גבוהה עקב רחם דידלפי,
יצתי מהיעוץ לחוצה מאוד אני צריכה עוד המלצות או מידע לגבי הבעיה שלי כדי להירגע הכוונה מסויימת....
נאמר לי שיש סיכוי ללידה החל משבוע 24 ובין שבוע 24 ל 28 אני אכנס לשירה תלוי איך הרחם שלי יגיב אם הוא יתרחב או לא...
אנא עזרתכם מה אני אמורה לעשות כדי שההריון שלי יצליח זה הריון ראשון לא מכירה עוד מקרים כאלו לא יודעת אם לבקש שמירה החל מהיום ולא לחכות לרגע האחרון מה אני אמורה לעשות..
איך לגרום להריון הראשון שלי להצליח להגיע לסוף ההריון.
נאמר לי שאני אצטרך ללדת בקיסרי מכיוון שהמקום למטה הוא בטח צר כי זה מתחלת לשתיים יש לי 2 רחמים 3 צווארי רחם..
אני מתוסכלת חסרת אונים ולא יודעת מה לעשות
אודה לעזרתם ..
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון בסיכון גבוהה - תגובה
ד''ר אלי רימון11/04/2011לצערינו אין בכוחך לשנות את מבנה הרחם וזה נתון הפתיחה.
הסבירו לך נכון לגבי סיכון מוגבר ללידה מוקדמת.
במידה שיש קיצור צואר הרחם יש מקום לשקול שמירה
רצוי לסיים בניתוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
ליטל13/04/2011תודה על המענה,
כרגע צוואר הרחם שלי ארוך וסגור אתמול בסקירת מערכות הרופא בדק ואמר ככה,
נאמר לי גם שהשיליה נמוכה וצריך לעקוב אחרי זה.
נה זה אומר האם זה מסוכן? יש דרך שאני יכולה לתרום להריון תקין ללא לידה מוקדמת?
האם אני צריכה לבקש לצאת לשמירה כבר עכשיו ולא לחכות לשבוע 24 שחלילה לא יקרה כלום לפני.
היום אני שבוע 16+5.
אחת לכמה זמן אני צריכה להבידק בגלל כל זה..?
שוב תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
ד''ר אלי רימון13/04/2011כדאי לעקוב אחר צואר הרחם כל כשבועיים
החלטה על שמירה לפי הנתונים יתכן עוד קודם ל-24 לפי שיקול הרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)