מיעוט מי שפיר וצורך בשמירה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיעוט מי שפיר וצורך בשמירה
    נ.ל
    13/04/2011

    בשבוע 36 אושפזתי למשך 8 ימים בתה"ש בשל מיעוט יחסי של מי שפיר שנע בין 5-7 ואפילו דיברו איתי על זירוז. אבל אז שוחררתי לאחר שיומיים הייתה עליה (9 ואחר כך 13) ואני במעקב אולטרסאונד ומוניטור בקופה.
    הרופאה שלי נתנה לי מנוחה בבית ואמרה לי שהרופא שעושה לי את המעקב בקופה ימשיך את ימי המחלה (כי היא אמרה לי שאין לה יותר מה לעשות איתי מעקב, אלא אני צריכה שינתחו את המוניטור והאולטרה סאונד במרפאת בריאות האישה ואז יחליטו מה עושים).
    בקיצור הרופא נתן לי שמירה מתחילת האשפוז ועד הלידה למרות שאחרים לא רצו לתת לי.
    השאלה היא, אם אני עובדת בעבודה משרדית, האם אני חייבת לעבוד מהבית או יכולה לצאת למשרד? כי אין לי הרבה עבודה פיזית, ואני כל הזמן יושבת. האם השמירה אכן הכרחית, או שהיא יותר כסת"ח לביטוח לאומי?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיעוט מי שפיר וצורך בשמירה - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    13/04/2011

    ראי תשובה בתפוז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו