שבוע 8 - בדיקת סוכר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שבוע 8 - בדיקת סוכר
    razi4
    16/04/2011

    שלום,

    אני בת 43 בהריון ראשון ספונטני.

    לפני 7 שבועות בבדיקת דם שגרתית תוצאות בדיקת הסוכר בצום היו 113

    הסתבר שאני בהריון ונשלחתי לבצע העמסת סוכר מלאה אשר בוצעה בשבוע 7 + 3 ימים והתוצאות:
    זמן 0: 116
    זמן 60: 177
    זמן 120: 120
    זמן 180: 94

    בדיקת hbA1C 5.5 (לא בצום)

    גלוקוז בבדיקת שתן 5.5

    לפני שבועיים הייתי אצל דיאטנית שבנתה לי תפריט תוך התייחסות לתוצאות בדיקת הדם הראשונה (צום 113).

    ביום שישי (15/4/11) הגיעו התוצאות והופנתי למעקב הריון בסיכון. מאחר ומדובר בסוף השבוע ולא היה לי זמן לבצע ברורים ואני קצת חוששת ולא רגועה, במיוחד לאור העובדה שמדובר בשבועות הראשונים.אני מניחה שאצליח לקבוע תור רק לאחר החג ובינתיים מדובר בזמן קריטי.

    שאלתי: האם מדובר במצב מסוכן לעובר ? מהו הטיפול בשלב זה ?
    כיצד עלי לנהוג עד שאגיע לפגישת היעוץ ?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבוע 8 - בדיקת סוכר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבוע 8 - בדיקת סוכר - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    17/04/2011

    עלייך להקפיד בדיאטה
    לתאם תור במרפאה להריון בסיכון גבוה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו