טופמקס ולמיקטל בהריון.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טופמקס ולמיקטל בהריון.
    אנונימי
    27/04/2011

    שלום רב !
    אני בת 36 , סובלת מאפילפסיה . בהריון הראשון לפני 10 שנים נטלתי רק למיקטל
    וילדתי בן בריא , לאחר חודש קיבלתי התקפים חד פעמיים ובעקבותם
    התחלתי ליטול גם טופמקס את הקוקטיל הזה לקחתי ועדיין אני לוקחת. לפני 6 שנים נכנסתי להריון, ברירתי עם הנוירולוג האם יש חשש למומים בשילוב התרופתי? ונאמר לי כי יש אחוזים בין 3-5% . והמומים הינם חיצוניים כגון חיך שסוע או בגפיים. נטלתי חומצה פולית והכל כנדרש. ( אגב, ניסיתי לעבור למונותרפיה וזה לא הצליח - כי אומרים שמומלץ להיות רק על תרופה אחת). ההריון היה תקין לידה, קיסרית, התינוק מתוק אבל אחרי שנתיי גילונו שהילד אוטיסט !!!!!
    היום אני רוצה להיכנס להריון שוב ואני מלאה בחששות. מה עושים? האם אפשר לעבור לתרופה יחידה אחרת בטוחה יותר? יעוץ טטרולוגי לא נתן לי מענה. מי כן יכול לעזור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טופמקס ולמיקטל בהריון.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טופמקס ולמיקטל בהריון. - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    28/04/2011

    האמת שאין מה לעשות
    טיפול תצטרכי לקחת בכל מקרה
    למיטב ידיעתי אוטיזם לא קשור לטיפול שקבלת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו