קצת מודאגת ודואגת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קצת מודאגת ודואגת
    פופית
    28/04/2011

    אני בשבוע 34+1 יש ליסכרת הריונית שמאוזנת ע"י דיאטה ולשעות הלילה אינסולין במינון נמוך מאד. הקטנה שלי עשתה טובה ולפני כחודש התהפכה והייתה מצג ראש אבל חזרה שוב למצג עכוז. מי יודע/ת מה עושים במקרה כזה שלא תתהפך? הבנתי שלקאת שבוע 35 כבר נהיה להם יותר צפוף שם ברחם ... אתמול הייתי אצל ר. הנשים והיא זרקה לי אם קבעתי כבר תור לניתוח - לא הבנתי על מה היא מדברת .. היא דיברה על המצב עכוז. לעומתה הרופא באסף הרופא שם אני מטופלת במרפאה לסיכון הריון אמר לי שעוד שבועיים אם היא לא תתהפך אז נדבר על זה... אני רוצה לידה רגילה ואפילו בלי אפידרול אז מה עכשיו בעצם מחכה לי והאם יש משהו לעשות? ועוד משהו סליחה על האורך מאתמול יש לי נקודת דם קטנה כל הזמן הייתי בבדיקה אצל הר.נשים והיא אמרה שהכל תקין לא מצאה דימום בבוקר הייתי גם בא.ס. ומונטיור באסף הרופא והכל היה תקין.. היום נקודת הדם ממשיכה ... מה לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קצת מודאגת ודואגת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קצת מודאגת ודואגת - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    29/04/2011

    ניתן לשקול היפוך חיצוני בשבוע 37 עם הצלחה של 50% כדי למנוע ניתוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו