אין סכרת הריון עדיין אבל צריך מעקב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אין סכרת הריון עדיין אבל צריך מעקב
    פולי40
    23/05/2011

    הי
    שאלה זו מופנית לד"ר יוגב
    אני בהריון שני שבוע 12+, בהריון הקודם שהסתיים בלידת ילד בריא ומתוק(תרתי משמע) אובחנתי בשבוע 24 בסכרת הריון וטופלתי בהיי ריסק בבלינסון עד הלידה(טיפול מקצועי, מסור ומקסים אני חייבת לומר).
    לאחר הלידה הסוכר ירד ובדיקת העמסה 75 ג' יצאה תקינה לחלוטין. בהריון הנוכחי החליט הרופא שלי לבצע העמסת סוכר 100 ג' כבר לפני 3 שבועות שיצאה תקינה אך למרות זאת הוא הפנה אותי למרפאת סכרת למעקב. מכיון שאין עדיין צורך שאקח טיפול תרופתי כלשהו, למה הכוונה במעקב? האם יהיה עליי להתייצב במרפאה כמו בהריון הקודם כל שבוע-שבועיים או שפשוט יתנו לי דיאטה ומכשיר ניטור סוכר? האם מרפאת סכרת בכלל מטפלת במי שטרם אובחנה לה סכרת(גם אם יש סיכוי גבוה שתהיה לי בהמשך)? אשמח להכוונה. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין סכרת הריון עדיין אבל צריך מעקב - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    31/05/2011

    במידה והבדיקה תקינה לא ברור למה הפנה אותך הרופא
    קרוב לוודאי שנמליץ על מעקב בלבד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו