מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תת פעילות בלוטת התריס בתחילת הריוןבע"ה ינואר 1224/05/2011
שלום רב,
אני בתחילת הריון שבוע 6+3, אתמול הייתי באולטרסאונד נצפה שק הריון בגודל 8*16 מ"מ ושק חלמון, טרם נראה עובר ודופק. אמרו לי שמוקדם עדיין.
בבדיקות דם מלפני 10 ימים , התגלות תוצאות בלוטת התריס הבאות :
TSH - 14.3 (כאשר הנורמה היא 0.35-5.5)
FT3 - 15.6 ( כאשר הנורמה היא 10.3 - 19)
לפני כשלושה חודשים הTSH היה 2.14 , והFT3 היה 17.9.
אני ממשיכה כבר כשנה עם אותו מינון של 150 מ"ג ליום.
שאלותי:
1)האם זה בסדר שטרם נצפה עובר ודופק?
2) האם קורה שהריון משבש את הבלוטה בתחילת ההריון?
3) האם העובדה שהT3 בנורמה אז זה אכשיהו מאזן את TSH.
4) האם מספרים כאלה יכולים לגרום להפלה חס וחלילה. אציין שלפני כתשעה חודשים היתה לי הפלה טבעית וגם אז הפרמטרים היו קצת גבוהים ( TSH 11).
מאוד מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תת פעילות בלוטת התריס בתחילת הריון - תגובה
ד''ר אלי רימון24/05/20111)האם זה בסדר שטרם נצפה עובר ודופק? כן
2) האם קורה שהריון משבש את הבלוטה בתחילת ההריון? בהחלט , הורמון ההריון יכול לשבש את פעות הבלוטה
3) האם העובדה שהT3 בנורמה אז זה אכשיהו מאזן את TSH.הנתון החשוב הוא FT4
4) האם מספרים כאלה יכולים לגרום להפלה חס וחלילה. אציין שלפני כתשעה חודשים היתה לי הפלה טבעית וגם אז הפרמטרים היו קצת גבוהים ( TSH 11).הפרעה בבלוטת התריס יכולה לגרום להפלות, מציע שתפני בדחיפות לאנדוקרינולוגית לאיזון
מאוד מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתבלבלתי בפרמטר זה היה FT4=15.6 ...
בע"ה ינואר 1225/05/2011תודה על המענה
התוצאות היו TSH=14.3 , FT4=15.6 , האם תוצאה כזו מנחמת איכשהו? כלומר האם ה- FT4 מאזן את ה- TSH?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתבלבלתי בפרמטר זה היה FT4=15.6 ... - תגובה
ד''ר אלי רימון25/05/2011ה-FT4 שמניסיוני הוא בטווח הנורמה הוא החשוב מבחינת התפתחות העובר אך כנראה שיש צורך בהתאמת הטיפול בכל זאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



