תת פעילות בלוטת התריס בתחילת הריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תת פעילות בלוטת התריס בתחילת הריון
    בע"ה ינואר 12
    24/05/2011

    שלום רב,
    אני בתחילת הריון שבוע 6+3, אתמול הייתי באולטרסאונד נצפה שק הריון בגודל 8*16 מ"מ ושק חלמון, טרם נראה עובר ודופק. אמרו לי שמוקדם עדיין.
    בבדיקות דם מלפני 10 ימים , התגלות תוצאות בלוטת התריס הבאות :
    TSH - 14.3 (כאשר הנורמה היא 0.35-5.5)
    FT3 - 15.6 ( כאשר הנורמה היא 10.3 - 19)
    לפני כשלושה חודשים הTSH היה 2.14 , והFT3 היה 17.9.

    אני ממשיכה כבר כשנה עם אותו מינון של 150 מ"ג ליום.
    שאלותי:
    1)האם זה בסדר שטרם נצפה עובר ודופק?
    2) האם קורה שהריון משבש את הבלוטה בתחילת ההריון?
    3) האם העובדה שהT3 בנורמה אז זה אכשיהו מאזן את TSH.
    4) האם מספרים כאלה יכולים לגרום להפלה חס וחלילה. אציין שלפני כתשעה חודשים היתה לי הפלה טבעית וגם אז הפרמטרים היו קצת גבוהים ( TSH 11).
    מאוד מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תת פעילות בלוטת התריס בתחילת הריון - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    24/05/2011

    1)האם זה בסדר שטרם נצפה עובר ודופק? כן
    2) האם קורה שהריון משבש את הבלוטה בתחילת ההריון? בהחלט , הורמון ההריון יכול לשבש את פעות הבלוטה
    3) האם העובדה שהT3 בנורמה אז זה אכשיהו מאזן את TSH.הנתון החשוב הוא FT4
    4) האם מספרים כאלה יכולים לגרום להפלה חס וחלילה. אציין שלפני כתשעה חודשים היתה לי הפלה טבעית וגם אז הפרמטרים היו קצת גבוהים ( TSH 11).הפרעה בבלוטת התריס יכולה לגרום להפלות, מציע שתפני בדחיפות לאנדוקרינולוגית לאיזון
    מאוד מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התבלבלתי בפרמטר זה היה FT4=15.6 ...

    בע"ה ינואר 12
    25/05/2011

    תודה על המענה
    התוצאות היו TSH=14.3 , FT4=15.6 , האם תוצאה כזו מנחמת איכשהו? כלומר האם ה- FT4 מאזן את ה- TSH?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התבלבלתי בפרמטר זה היה FT4=15.6 ... - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    25/05/2011

    ה-FT4 שמניסיוני הוא בטווח הנורמה הוא החשוב מבחינת התפתחות העובר אך כנראה שיש צורך בהתאמת הטיפול בכל זאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו