מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זכאות לשמירת הריוןא26/05/2011
לרופאים שלום
אני בשבוע 17 להריוני השני מוגדרת בהריון בסיכון מכיוון שההריון הראשון שלי הסתיים בלידה מוקדמת בשבוע 28 שהחלה בצירים מוקדמים משבוע 20 וירידת מים בשבוע26 ללא התקצרות צואר הרחם עד הלידה עצמה.
כאמור היום אני בהריון שני בשבוע 17 מקבלת החל משבוע זה זריקות פרוגסטרון למניעת צירים, אך אני חשה לעיתים קרובות לחץ חזק בבטן התחתונה והרגשה של צורך במתן צועה (רק תחושה כזו של לחץ על החלחולת) וכן לחץ כלפי הנרתיק.
הדבר קורה בזמן שאני הולכת לעבודה יש לי הליכה של קילומטר וחצי לכל צד +שעה נסיעה באוטובוס.ובכל פעם שאני הולכת אני מרגישה את אותו הכאב מה שהיה לי בהריון הראשון שלי אך הרופאה שלי אומרת שכל עוד שאין התקצרות צואר זה לא צירים ולא מסוכן להריון, וכן הליכה לא מזרזת צירים ולידה. (דבר שלדעתי לא נכון מכיוון שבהריון הראשון שלי זה כן גרם לצירים ולידה, בלי התקצרות צואר במהלך ההריון)
רציתי לדעת אם אני זכאית לאור כל המצב הנ"ל וההיסטוריה שלי לקבל שמירת הריון. והאם כבר משבוע זה? ולמי עלי לפנות אם הרופאה שלי לא רואה לנכון לאשר לי זאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הלחצים לא מפסיקים
א30/05/2011אשמח לתשובתכם המהירה מיכוון שהלחצים באזור הנרתיק לא מפסיקים לי וזה בדיוק כמו שהיה לי בהריון הקודם לאחר הליכה מה לעשות? האם ניתן לקבל על כך שמירת הריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההלחצים לא מפסיקים - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/05/2011במקרה זה פני לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזכאות לשמירת הריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב30/05/2011פני לחוות דעת מומחה להריון בסיכון גבוה
במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית
ניתן להתיעץ גם עם רופא תעסוקתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזכאות לשמירת הריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב01/06/2011רופא תעסוקתי או מומחה להריון בסיכון גבוה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



