הריון עם ילד חולה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון עם ילד חולה
    יעל
    29/05/2011

    בוקר טוב,כרגע גיליתי שאני בהריון עי בדיקות ביתיות יום שישי הייתי אצל הרופא בשל איחור של חודש וקצת עשה לי אולטראסונד ואמר שהריריתמעובה ושלח אותי דחוף לבדיקת בטא (לפני ארבע חודשים הוא שם לי התקן באופן פרטיולכן לא האמנתי)ברקע:7 הריונות 7 לידות כולם בשבועות 33-37 חלקם היפרדות שיליה וחלקם רעלת לא היה אף הריון רגיל סובלת מלחץ דם גבוהה היפרתירואיד וקרישיות יתרלידה אחרונה לפני חמשה חודשים בשבוע 35+3 עובר בריא שוחרר איתי היה קיסרי חירום עקב לחץ דם גבוהה כמובן רעלת .כחודשיים לפני הלידה גילינו כי בננו חולה בלוקמיה לימפוציטית חריפה עשו איסוף מחבל הטבור אף לא נאסף מספיק עשו הכפלה אך עדיין זה לא מספיק.אני מקבלת כרגע כדורי שינה כי אני לא ישנה מםחד לחץ וחששות לפני שבוע הוא עבר סיטי וחתמתי שאני לא בהריון ונכנסתי איתו מחוסר ידיעה זה מסוכן? שבוע הבא יש סבב נוסף של כימו האם זה בסדר שאשהה איתו?גם בזמן בידוד וזיהומים עקב כימו כגון אפטות בפה ודלקות ריאה? ההמטואונקולוג ביקש שאתיעף עם הרופא שלי אך משום מה הוא לא היה סימפטי איתי אולי כי כעסתי שאני לא מבינה לאן נעלם ההתקן כל ההריון שלי היה אצלו במעקב פרטי עקב הרקע שלי ככה שפשוט התבסתי ממנו ביום שישי ולא מתאים לי להסביר לו איפה אני נמצאת כרגע ... האם תוכלו לתת לי דעה בעניין זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון עם ילד חולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון עם ילד חולה - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    30/05/2011

    תחילה אאחל בריאות שלמה לבנך
    פני למרפאה להריון בסיכון גבוה
    אין סכנה כי תשהי ליד בנך בזמן טיפולים כמוטרפיים
    יש להימנע מחשיפה לקרינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו