מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צירים מוקדמיםמור06/06/2011
שלום רב,
אני בת 28 הריון ראשון- IVF בעית זרע.
שבוע 24+3. במהלך השבועיים האחרונים הבחנתי בטיפטיפה דימום בניגוב. נבדקתי מס פעמים , אחת מהן אתמול שנצפתה פעילות רחמית. 2 צירים ב20 דקות בערך..קיבלתי 2 ליטרים נוזלים ושוב מוניטור הראה פעילות רחמית אך צירים התרחקו. צואר רחם נשאר ארוך 45 מ"מ וסגור. היום בבוקר התעוררתי להפרשה חומה כהה ושב הלכתי למיון. במוניטור נצפה ציר אחד וצואר רחם נותר אותו דבר...
ניסיתי להבין מהרופא אם ההפרשה החומה יכולה להיות כתוצאה מהבדיקה אתמול אך הוא חשש להגיד כן ולקחת אחריות.
גם חשוב לציין שנבדקתי עם ספקולום ודי כאב לי בשתי הפעמים.
הרופא שלי בחו"ל ואני אובדת עצות:
מה עלי לעשות עכשיו? האם לבדוק אפשרות של שמירת הריון?
האם הנתונים שאני מציגה מעלים חשש ללידה מוקדמת? באילו מקרים עלי לרוץ שוב למיון? והאם לדעתך הייתי צריכה לקבל תרופה לעצירת צירים?
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צירים מוקדמים - תגובה
ד''ר אלי רימון06/06/2011הצירים שציינת אינם משמעותיים ואין צורך בטיפול
הדימום יתכן עח רקע בדיקה אך גם דימום מהרחם ולא ניתן לקבוע
אין צורך בשמירת הריון לדעתי אלא במעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה אם אפשר
מור06/06/2011מעקב כל כמה זמן? האם ניתן להתעלם מדימום כל עוד צואר רחם ארוך וסגור?
מה צריך להביא אותי לבדיקה שוב?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה אם אפשר - תגובה
ד''ר אלי רימון06/06/2011בכל אירוע של דמם גשי לבדיקה
אם אין דימום לדעתי מעקב כל שבועיים מספיק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
