דימום חוזר לאחר לידה-דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימום חוזר לאחר לידה-דחוף
    אתי
    06/06/2011

    לפני 18 יום ילדתי בן בלידה רגילה. מהלך לידה תקין ואישפוז לאחר לידה תקין.
    לאחר הלידה-דימום עם קרישי דם גדולים יחסית(קוטר 1.5-2 ס"מ) לערך.נאמר לי שהדבר נורמטיבי בביה"ח.
    שוחררתי כעבור 40 שעות(תל השומר).
    כעבור מספר ימים קרישי הדם הלכו ונעלמו, נותר דימום קל יחסית שכמעט ונעלם.
    שבועיים לאחר לידה חזר דימום חזק עם קרישי דם גדולים כמו לאחר הלידה,שנכון להיום טרם פסק.אני מרגישה שאני מאבדת המון דם.
    יש לציין שנאמר לי שבוע לאחר הלידה ,במרפאת משכב לידה,כי נותרו לי קרישי דם ברחם.
    שנית-במהלך כל ההריון(H.R ) היה מעקב אחר שרירן גדול ברחמי( 7ס"מ קוטרו).
    שלישית- אני מקבלת מאז יום לאחר הלידה זריקות קלקסן 40 מ"ל אחת ליממה עקב דליות שנוצרו במהלך ההריון,וכעת מצב הדליות השתפר מאוד.
    האם המהלכים הללו תקינים של הדימום או שמא יש מקום לדאגה?
    אשמח לתשובה כמה שיותר מהר.תודה.אתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום חוזר לאחר לידה-דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום חוזר לאחר לידה-דחוף - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    06/06/2011

    זה חריג
    גשי למיון לבדיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו