התייעצות עמכם לגבי שמירת הריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות עמכם לגבי שמירת הריון
    שירן
    09/06/2011

    צהריים טובים,שמי שירן אני בת 25.9 חודשים.אני בהריון מרובה עוברים(תאומים)ואני בשבוע 6 וחמישה ימים. נקלטתי להריון זה לאחר כ 3 שנים של נסיונות,והתערבות רפואית של כ שנה וחצי לערך,דרך טיפולי הזרעות. במשך כשבוע אני עם כאבים חזקים מאוד בצד ימין,כאשר החריפו לי שלשום,כאבים המלווים בהזעות,הקאות מרובות וכאבי ראש עזים.עד כדי כך שממש לא יכלתי כלל ללכת,לעמוד,לשבת,לשכב.נתנו לי במשך היומיים עירוי נוזלים והייתי בצום מלא. אמש השתחררתי מבית החולים לאחר אשפוז של כיומיים,במסגרתו נדרשתי לבצע ניתוח ע"י רופא כירורגי בכיר להחדרת מצלמה על מנת לשלול דלקת בתוספתן שאינו נראה באולטראסאונד עקב שחלות גדולות מאוד 10מ"מ כל אחת ו4 ציסטות גדולות 9מ"מ ו2 ציסטות קטנות או בשל כנראה תסביב שחלה.סירבתי ניתוח כפעמיים ולאחר ברורים רבים נשללה האופציה ל"בטן חריפה" והוחלט לשחרר אותי למעקב צמוד מול גניקולוג מול צורך בבדיקה לשמירת הריון בשל המצב המסובך.אני לא עובדת פיזית ,אך בשל רגישות מצבי הייתי מעוניינת שתייעץ לי מה עליי לעשות? אני לא מרגישה שאני יכולה ללכת לעבוד כך. אשמח ואודה מאוד לתגובתך,שירן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות עמכם לגבי שמירת הריון - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    10/06/2011

    לדעתי דרושה לך מנוחה של 2-3 שבועות עד שהשחלות יקטנו
    אם יחזור הכאב פני לבדיקה מיידית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו