הריון לאחר לידת פג+SGA

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון לאחר לידת פג+SGA
    ליליאן
    16/06/2011

    לפני שנתיים וחצי ילדתי פגית שהיא גם ילדת SGA שבוע 36 משקל 1.7 (הריון ראשון). למזלי הרופא אליו פניתי עוד בתחילת ההריון (למעקב הריון) היה מומחה להריון בסיכון גבוה ולכן היא נולדה בחודש תשיעי ולא בחודש שביעי כפי שייעצו רופאי קופת החולים. הסיבה ל- SGA אינה ידועה הוא העריך שהסיבה היא קרישת דם או פקק בשיליה . ההריון היה תקין עד חודש שביעי ואז כמובן IUGR שמירת הריון בבית החולים עד שהוחלט ליילד. בנוסף היה משהו מוזר עם לחץ הדם משבוע 30 פעם בשבוע הוא היה עולה מאד ולמחרת הוא היה יורד והכל היה בסדר למשך שבוע ואז שוב אותו סיפור (תמיד באותו יום) ולכן נאמרה גם המילה רעלת. היא נולדה בקיסרי עקב פרולפס בלידה בעת פקיעת המים.
    השנה הראשונה הייתה מאד קשה אבל היום יש לי ילדה נהדרת מכל הבחינות (התפתחותית,גדילה, אופי וכו') בלי עין הרע, שכבר מבקשת אחות קטנה או אח מה שבא (במילים שלה). לפי מה שידוע לי כאשר נולד תינוק ראשון פג/קטן ..יש סיכוי גדול יותר שגם בלידות הבאות יוולד פג או תינוק קטן...גם אם זה יקרה זה לא יהיה סוף העולם כי התוצאות מדברות בעד עצמן ויש לי את הכוחות להתמודד אך כמובן לא הייתי רוצה שידור חוזר.
    לכן רציתי לשאול מה ניתן לעשות כדי לצמצם את הסיכון ואולי להגיע להריון מלא ובריא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון לאחר לידת פג+SGA

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון לאחר לידת פג+SGA - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    17/06/2011

    יש מקום להערכה מסודרת ט ר ם ההריון הבא לצורך הפחתת הסיכון
    במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו