הרון בסיכון גבוה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרון בסיכון גבוה
    ענת
    16/06/2011

    רקע:
    בת 32, הריון ראשון, כיום בשבוע 30+4
    הריון בסיכון גבוה עקב MOM -
    BHCG 4.23
    AFP 2.79
    AFP תקין במי שפיר
    NOTCHING דו"צ בעורקי הרחם.
    ל"ד תקינים, אנמיה קלה, PLT 138

    US אחרון התבצע ב29+0 - תוצאות:
    BPD מתאים לשבוע 29+1,
    HEAD CIR 28+6, AB CIR 29+1,
    Femur length 28+3. הערכת משקל 1300 גר'.

    יש לציין שכל שאר הבדיקות - סקירות, US, מי שפיר וכו' היו תקינות.
    בשל הנתונים מעלה החל משבוע 28 אני במעקב של US כל 3 שבועות ומוניטור פעם בשבוע.

    גם השבוע וגם שבוע שעבר לאחר המוניטור שמעתי (מהאחיות ומהרופא) שהתוצאות אינן פרואקטיביות, לפי הבנתי אין עליות בדופק העובר אך, שהתוצאות מתאימות כרגע לשבוע ההריון ולכן אין דאגה.
    שאלתי: מאיזה שבוע הניטור העוברי אמור להראות עליות והאם כרגע באמת אין סיבה לדאגה? האחות זרקה לעברי שהעובר אינו זז בכלל למרות שאני בטוחה שאני מרגישה אותו במהלך היום. האם בשלב זה של ההריון המוניטור אמור להצביע על דופק אחיד בלבד? בקיצור, שוב, האם יש סיבה לדאגה?
    שנית, שבוע הבא ביום חמישי אני אמורה להגיע לתור ביחידה להריון בסיכון גבוה באיכילוב, תור שנדחה בשל השביתות. מה שהאחות אמרה מטריד אותי מאוד, עכשיו אני חושבת אולי אני לא מרגישה אותו מספיק? האם עליי לבדוק באופן פרטי ולא לחכות שבוע? הרופא שהייתי אצלו במוניטור היום ביקש לחזור למוניטור כבר ביום שלישי ולא לחכות עד יום חמישי הבא....

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרון בסיכון גבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרון בסיכון גבוה - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    17/06/2011

    ברור שלא ניתן לחוות על מוניטור עוברי מבלי לראותו
    נראה כי מדדי העובר תקינים
    הדרישה מניטור העוברי להיות ראקטיבי הינה משבטע 32 להריון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו