מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הרון בסיכון גבוהענת16/06/2011
רקע:
בת 32, הריון ראשון, כיום בשבוע 30+4
הריון בסיכון גבוה עקב MOM -
BHCG 4.23
AFP 2.79
AFP תקין במי שפיר
NOTCHING דו"צ בעורקי הרחם.
ל"ד תקינים, אנמיה קלה, PLT 138
US אחרון התבצע ב29+0 - תוצאות:
BPD מתאים לשבוע 29+1,
HEAD CIR 28+6, AB CIR 29+1,
Femur length 28+3. הערכת משקל 1300 גר'.
יש לציין שכל שאר הבדיקות - סקירות, US, מי שפיר וכו' היו תקינות.
בשל הנתונים מעלה החל משבוע 28 אני במעקב של US כל 3 שבועות ומוניטור פעם בשבוע.
גם השבוע וגם שבוע שעבר לאחר המוניטור שמעתי (מהאחיות ומהרופא) שהתוצאות אינן פרואקטיביות, לפי הבנתי אין עליות בדופק העובר אך, שהתוצאות מתאימות כרגע לשבוע ההריון ולכן אין דאגה.
שאלתי: מאיזה שבוע הניטור העוברי אמור להראות עליות והאם כרגע באמת אין סיבה לדאגה? האחות זרקה לעברי שהעובר אינו זז בכלל למרות שאני בטוחה שאני מרגישה אותו במהלך היום. האם בשלב זה של ההריון המוניטור אמור להצביע על דופק אחיד בלבד? בקיצור, שוב, האם יש סיבה לדאגה?
שנית, שבוע הבא ביום חמישי אני אמורה להגיע לתור ביחידה להריון בסיכון גבוה באיכילוב, תור שנדחה בשל השביתות. מה שהאחות אמרה מטריד אותי מאוד, עכשיו אני חושבת אולי אני לא מרגישה אותו מספיק? האם עליי לבדוק באופן פרטי ולא לחכות שבוע? הרופא שהייתי אצלו במוניטור היום ביקש לחזור למוניטור כבר ביום שלישי ולא לחכות עד יום חמישי הבא....
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרון בסיכון גבוה - תגובה
פרופ' יריב יוגב17/06/2011ברור שלא ניתן לחוות על מוניטור עוברי מבלי לראותו
נראה כי מדדי העובר תקינים
הדרישה מניטור העוברי להיות ראקטיבי הינה משבטע 32 להריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



