סוכרת הריונית-אי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סוכרת הריונית-אי
    ratatuj
    17/06/2011

    שלום רב.
    הובחנה אצלי סוכרת הריונית לאחר העמסת סוכר 100 .
    הערכים שהתקבלו היו:
    צום-94.6
    שעה-237.6
    שעתיים-215.5
    3 שעות 101.7
    נשלחתי בעקבות כך לדיאטנית להתאמת דיאטה שאחרי הדיאטה שהותאמה לי חלה ירידה בhgb .
    כמו כן, נשלחתי לרופא סכרת שקבע לי יעדים לאיזון תוך שבוע ובמידה ולא יעמוד ביעדים אלו אצטרך להזריק אינסולין.
    היעדים הינם 90 בצום ו 130 לאחר הארוחה.
    בבה"ח ע" רופא אחר נאמר לי שיש לבצע בדיקות סוכר בצורה אחרת שעה לפני ארוחה ושעתיים אחרי.
    לכן יוצא שלפי מה שנאמר ע" רופא א' אינני מאוזנת 95 בצום ו 180-170 שעה אחרי ארוחה ורק בבוקר (צהריים וערב תקין) ואילו לפי שיטת מדידה של רופא ב' אכן הסוכר תקין.(מלבד ערך של צום בבוקר) -120--116 אחרי שעתיים .

    ושאלה:
    לפי איזה שיטה מקובל לבצע מדידת סוכר ( רופא א' או ב')
    האם יש הצדקה להזרקת אינסולין ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סוכרת הריונית-אי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוכרת הריונית-אי - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    17/06/2011

    את אינך מאוזנת ודרוש טיפול תרופתי
    ניתן היום לטפל בכדורים ולא בזריקות
    במידה ומעוניינת בהתאמת טיפול אישי קבעי פגישת ייעוץ אישית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו