הריון בסיכון גבוה ואספרין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון בסיכון גבוה ואספרין
    לירון
    19/06/2011

    שלום
    בעקבות לידת פג בשבוע 29 , שהתרחשה באופן מפתיע שכן הגעתי לביהח בפתיחה מלאה , וצירים סדירים . עקב צניחת חבל טבור ניתוח קיסרי בחירום אציין שהסגמנט לא היה מוכן ולא נלקחה פתלוגיה של השילייה . יום קודם קיום יחחסים וככל הניראה ירידת מים .
    כמהלך הריון תקין .
    כיום בשבוע 20 מוגדרת כהריון בסיכון בשל העבר . החל משבוע 13 מעקב צוואר שנע בין 4 ל2.2 במינימום .
    כמו כן ממצאים מעבדתיים של אניטיקרדיוליפינים מוגברים -80 . בשלוש בדיקות עוקבות .
    בחודש האחרון ירד ל10 ( אבא עם קרשיות המוססטין , סבא שנפטר מדום לב)
    כל שאר בדיקות הקרשיות - תקינות . המווססטין הטרוזיגות הפקטור .
    נוטלת אספרין וקרינון .
    כרגע עם כאבי בטן ברום הבטן ןהקאה דמית ( בשאיבת מים מהקיבה אין דם ) הפסיקו את האספרין למספר ימים ונתנו לוסק . חושדים בזיהום חיידקי
    השאלה היא האם אני מוגדרת כאפלא ? האם יש תחליף לאספרין ( אציין שטרם ההריון סבלתי מחומציות בקיבה גסטרוסקופיה היתה אז תקינה )
    האם עליי לקבל קלקסן למרות שערכי האניטיקרדיוליפין תקינים נכון לכרגע ?
    או שמא עליי לערוך מעקב אחרי הם ורק אם הם יעלו לקחת קלקסן ?
    האם עליי לצאת לשמירת הריון עקב דינמיקה צווארית ?
    ושאלה אחרונה היא האם זה שהסגמנט לא היה מוכן מכריח ניתוח קיסרי ?
    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון בסיכון גבוה ואספרין - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    19/06/2011

    התמונה שאת מציגה מורכבת
    פני ליעוץ מסודר של רופא הריון בסיכון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו