מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שמירת הריוןזיוון25/06/2011
שלום אני בת 27,שלחו אותי להריון בסיכון גבוה עקב הלחץ דם. בשבוע 3+8 ימים התחיל לי לחץ דם ביום ראשון 19.6.11 שמגיע עד 151/90 דופק 112 ואני מרגישה תחושת שעוד מעט אני מומדת להיתעלף. בהריונות הקודמים בראשון היה הפלה טבעית והשניה הייתה לי רעלת בשבוע 34 אני סובלת גם מהכבד בעיה באינזמים אני במעקב על הכבד שלי , יש לי היפרפרטוזייאיז של הבלוטה שעובדת יותר מדי מהר האחראית על הסידן.
בגיל 17 היה לי בעיה עם הכליות כי היה חלבונים בשתן ויש לי דרמואיד בשחלה בגודל 5 מ"מ. בעיה עם חוליה שעושה לי כאבי גב, ויש לי סינוס באיזור האף שעושה לי לפעמים כאבי ראש או/ו אוזניים ואני צריכה לעבור ניתוחים להוציא את הדרמואיד והסינוס העצם ועברתי ניתוח כיס מרה עקב אבנים בכיס המרה. ביום חמישי מצאו לי פצעים בצוואר הרחם שגורם לי לפעמים לדימומים, אני צריכה לעשות בדיקות ומשטח ועוד...
אני עובדת 3 שנים עם אוכלוסיית הקשישים זה להרים אותם, זה לשטוף להם את הבית, לעשות להם מקלחת.
השאלה האם יש סיבה שאני יכולה להוציא שמירת הריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מניסיון לשמירת הריון
טלי25/06/2011אני בהריון תאומים אומנם ובשמירת הריון אבל לפי מה שהבנתי , השמירה ניתן לנשים שמצבם בריאותי מהווה סיכון להם ולעובר . כלומר כל הבעיות הרפאויות אמורת להיות על רקע הריון ולא לנבוע ממחללות כרוניות שלך . בכל מקרה הרופא נשים המטפל שלך אמור לתת לך הפניה - ומניסיוני , לכל רופא יש גישה שונה לנושא של שמירה, כך שאולי רופא שלך לא יסכים לשלוח אותך לשמירה , אך רופא אחר כן אמצא לנכון .כך או אחרת בביטוח לאומי הפניה שלך נבדקת על יד רופאים שוב - ותשובה סופית( לאשר או לא) נמצאת בידם
מקווה שעזרתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמירת הריון - תגובה
ד''ר אלי רימון26/06/2011יש צורך בהערכה בשבועות הקרובים ואם ל"ד מתאזן אין הכרח בשמירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
