שמירת הריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שמירת הריון
    זיוון
    25/06/2011

    שלום אני בת 27,שלחו אותי להריון בסיכון גבוה עקב הלחץ דם. בשבוע 3+8 ימים התחיל לי לחץ דם ביום ראשון 19.6.11 שמגיע עד 151/90 דופק 112 ואני מרגישה תחושת שעוד מעט אני מומדת להיתעלף. בהריונות הקודמים בראשון היה הפלה טבעית והשניה הייתה לי רעלת בשבוע 34 אני סובלת גם מהכבד בעיה באינזמים אני במעקב על הכבד שלי , יש לי היפרפרטוזייאיז של הבלוטה שעובדת יותר מדי מהר האחראית על הסידן.
    בגיל 17 היה לי בעיה עם הכליות כי היה חלבונים בשתן ויש לי דרמואיד בשחלה בגודל 5 מ"מ. בעיה עם חוליה שעושה לי כאבי גב, ויש לי סינוס באיזור האף שעושה לי לפעמים כאבי ראש או/ו אוזניים ואני צריכה לעבור ניתוחים להוציא את הדרמואיד והסינוס העצם ועברתי ניתוח כיס מרה עקב אבנים בכיס המרה. ביום חמישי מצאו לי פצעים בצוואר הרחם שגורם לי לפעמים לדימומים, אני צריכה לעשות בדיקות ומשטח ועוד...
    אני עובדת 3 שנים עם אוכלוסיית הקשישים זה להרים אותם, זה לשטוף להם את הבית, לעשות להם מקלחת.

    השאלה האם יש סיבה שאני יכולה להוציא שמירת הריון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמירת הריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מניסיון לשמירת הריון

    טלי
    25/06/2011

    אני בהריון תאומים אומנם ובשמירת הריון אבל לפי מה שהבנתי , השמירה ניתן לנשים שמצבם בריאותי מהווה סיכון להם ולעובר . כלומר כל הבעיות הרפאויות אמורת להיות על רקע הריון ולא לנבוע ממחללות כרוניות שלך . בכל מקרה הרופא נשים המטפל שלך אמור לתת לך הפניה - ומניסיוני , לכל רופא יש גישה שונה לנושא של שמירה, כך שאולי רופא שלך לא יסכים לשלוח אותך לשמירה , אך רופא אחר כן אמצא לנכון .כך או אחרת בביטוח לאומי הפניה שלך נבדקת על יד רופאים שוב - ותשובה סופית( לאשר או לא) נמצאת בידם
    מקווה שעזרתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמירת הריון - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    26/06/2011

    יש צורך בהערכה בשבועות הקרובים ואם ל"ד מתאזן אין הכרח בשמירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו