שאלה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה...
    קורל
    15/01/2008

    שלום רב,
    ברצוני לספר על מקרה שחוותה ביתי. היה לביתי שיעור ספורט שבמהלכו נפלה. המורה התייחסה למקרה דיי באדישות: רק שאלה את ביתי אם היא בסדר ומעבר לכך לא ייחסה למיקרה חשיבות כלל, למרות שלביתי היה קשה לקום לאחר הנפילה וטענה שכואבת לה הרגל. כשחזרה הביתה הסתבר שזה נמק. בתור אמא ציפיתי שמורה לחינוך גופני תייחס למיקרים מסוג זה חשיבות גדולה יותר, בתור אדם שאמור היה להבין.
    האם האשמותי אל המורה מוצדקות? כדאי לעשות לגבי זה משהו, או שאולי עדיף להניח למיקרה? מה דעתך? ד"א ביתי בת 16.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעור ספורט

    מעיין רוגל
    15/01/2008

    שלום רומי,
    שאלתך נוגעת לנושא שאינו זכויות רפואיות אלא נושא של רשלנות מקצועית, ואחריות ביטוחית.
    ברגע שביתך נפגעת בשטח בית הספר היא מכוסה מבחינת ביטוח, כמו כן אני מניחה שיש איזשהו ביטוח אחריות מקצועית של המורה עצמה.
    אני מציעה לך לפנות לעורך דין בכדי להחליט על המשך צעדייך.
    אני מקווה שביתך הבריאה.

    בהצלחה
    מעין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו