שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    יעל
    02/03/2009

    אני סובל ממחלת נפש ויש לי סיבה לחשוד שפסיכיאטרים רשמו עלי במחשב בקופ"ח לא רק את עובדת היותי סכיזופרן אלא גם את תוכן מחשבות השווא שייחסו לי כתוצאה מאי הבנה. הדבר נעשה מבלי להתייעץ איתי ומבלי לברר אם אכן אני סובל ממחשבות שווא אלו. החשד שלי הוא שכל רופא אחר שאינו פסיכיאטר רואה את המידע הזה (ידוע לי שלפחות רופא משפחה ראה). הרופאים כמובן מכחישים, לאחר שהתברר להם שהבחנתי בכך. כיצד אוכל לדעת באמת מה רשום שם, והאם אני טועה בטענתי שבכל מקרה תכנים אישיים כאלה אינם צריכים להיות נגישים לרופאים שאינם פסיכיאטרים, כל עוד אין כל סיבה הגיונית לאפשר להם לראות מידע כזה? תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    עו``ד בועז אלקלעי
    03/03/2009

    המידע הרפואי שלך הינו חסוי, אלא אם כן אתה מוותר על החיסיון. התיק הרפואי שלך נמצא בקופת החולים לה אתה שייך ומטבע הדברים כל ההיסטוריה הרפואית שלך נמצאת גם היא.

    הינך זכאי לקבל העתקים מהתיק הרפואי שלך ושם תוכל לדעת מה רשום .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ובכן...

    יעל
    03/03/2009

    פעם הלכתי לרופא משפחה מחליף והוא התייחס למידע אישי שהיה רשום בתיק, כולל שמות של מטפלים פרטיים שהלכתי אליהם ושבקופ"ח לא היה ידוע על כך. בהמשך ביקשתי מרופא המשפחה הקבוע לראות איזה מידע רשום שם, והוא, ביודעו שהייתי לחוץ, "הראה לי" שלא רשום שום דבר מלבד שמי וכתובתי. אני מבין שבמקרים מסויימים יש הצדקה להסתיר מידע מפציינט. מה ניתן לעשות במקרים כאלה? שוב תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    עו``ד בועז אלקלעי
    04/03/2009

    אינני מבין את שאלתך.
    האם נגרם לך נזק כלשהו, האם הרופא חשף מידע רפואי בפני גורמים שאינם מוסמכים וכיוצ"ב ?

    המידע הרפואי ככל שהוא קיים בתיק, הוא שם והרופאים המטפלים עושים בו שימוש. רופא אחד שבודק אותך בתחום הנוירולוגי צריך לדעת אם יש לך בעיות רפואיות אחרות, לדוגמא בו נניח שבכדי לתת לך תרופה מסוימת הוא צריך לדעת אם אתה אלרגי לחומרים מסוימים. את התשובות הוא יכול למצוא בתיק הרפואי שלך במחשב בקופ"ח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו