שאלה קצת מביכה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה קצת מביכה
    מירה
    22/04/2010

    לאחרונה התחלתי לצאת עם מישהו מהשכבה שלי. קצת התנשקנו והתמזמזנו ולא יותר מזה. פתאוםפ לפני כמה ימים בזמן שהוא שכב על המיטה לידי, הוא הוציא את המה שמו שלו והתחיל לאונן. הוא לא שאל אותי אם זה בסדר או משהו ואני ממש לא הרגשתי בנוח זה היה ממש מגעיל. אני לא ילדה קטנה אני בת 18 בי"ב אבל עדיין זה הרגיש כאילו הוא הכריח אותי להיות שם בזה שהוא לא שאל ואני לא הרגשתי בנוח פתאום פשוט לברוח מהחדר שלו. אני מרגישה שקצת אנסו אותי כי ממש הרגשתי אסיר באותו הרגע. מה עלי לעשות? אני מתחמקת ממנו מאז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה קצת מביכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים עם זה

    ד''ר ויטלי טבלב
    25/04/2010

    נראה שהבחור לא ממש התחשב בך ודאג רק לעצמו אם הוא לא טרח לשאול אותך איך את מרגישה. ככל הנרא הוא חשב שיחסים שלכם כבר הגיעו לרמה כזו של אינטימיות. את מצדך לא מרגישה כך. לדעתי, כדאי לזרוק את בחור אבל לפני כן אולי להבהיר לו מה הרגשת ומדוע את לא רוצה להמשיך איתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו