הנוער מעשן סמים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הנוער מעשן סמים
    אילן
    02/11/2007

    היום בארץ שלנו יש יותר ויותר סמים בקרב בני נוער,
    מדוע לא עושים עם זה שומדבר מדוע כמעט ולא מתייחסים לזה?
    המשטרה שלנו בשפת הנוער "מנאייק" בשביל הנוער הם סתם אנשים שמנסים להרוס להם תכייף.
    וכעיקרון זה מה שיוצא המשטרה מחפשת את האנשים הקטנים המשתמשים במקום לחפש את המוכר או את מי שמביא למוכר למכור.
    לי ישן בן 15 וחצי בזמן האחרון הוא מתנהג מאוד שונה,
    הוא יוצא ביימי שבת בסביבות 1 בלילה וחחוזר לקראת 3-4 בצהריים כשכל העיניים שלו אדומות ולפעמים העישונים שלו מאוד מורחבים,
    אני מפחד לדבר איתו על זה בשביל שלא ייפגע עם אני טועה בעניין שהוא משתמש בסמים,
    עם מישהו יכול לעזור לי איך לגשת אליו או לפחות לאיות בטוח שההוא משתמש בסמים אז בבקשה שלחו תגובה,
    בתודה אילן,
    אב חד הורה, 42

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הנוער מעשן סמים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאב החד הורי

    ד''ר גיא אנוש
    02/11/2007

    שלום,
    אתה מתאר כי הבן שלך חוזר מאוחר בצהרים שלמחרת, עם עיניים אדומות ואישונים מורחבים. אתה דואג לו, אך מפחד לדבר איתו על כך. אני ממליץ שתפסיק לפחד, ותתחיל לדבר איתו. הוא צריך לדעת שאתה אוהב אותו, ודואג לו ולמה שקורה לו. חשוב לא לעשות זאת בכעס, אם תכעס, הכעס יהיה רק כיסוי לדאגה ולאכפתיות שלך, אך במקום לקרב בינכם, זה יגרום לו להסגר ולהתרחק ממך. תראה לו שאכפת לך, שאת רוצה לדעת מה קורה לו, ואתה מוכן לתמוך בו בכל מקרה - גם אם הוא מסובך בסמים ו/או צרות אחרות (סמים בדרך כלל באים עם עוד בעיות). יתכן מאד שבהתחלה יכחיש, ויגיד שנדמה לך זהוא רק עייף מבילוי מאוחר. אולי זה באמת המצב - אך בכל מקרה תבהיר לו שאתה רוצה לדעת מה קורה לו בחיים בכלל, ואתה רוצה לעזור לו בכל צרה aהיא. בלי כעס ובלי ביקורת - תאמין לי שהוא כבר הספיק להגיד לעצמו כל האשמה שאתה עלול להגיד לו - וכבר מצא לעצמו תירוצים המסבירים למה הוא "בסדר". הדגש צריך להיות על אכפתיות ועזרה, ולא עלל כעס והאשמה. בהצלחה, ונשמח אם תעדכן אותנו על מה שקורה,

    בברכה, גיא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיי ניראה שהוא לוקח סמים

    אבי
    02/11/2007

    שלך אתה יכול לנסות לדבר אליו בעדינות ותישאל אותו איפה הוא היה ומה הוא עשה לא כמו חוקר ברוגע נסה להסביר לו שסמים זה לא טוב ומסוכן,אני לא ממש מומחה אבל נסה יכול ליהיות שרע לו ממשהו שהוא בורח לסמים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו