מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הנוער מעשן סמיםאילן02/11/2007
היום בארץ שלנו יש יותר ויותר סמים בקרב בני נוער,
מדוע לא עושים עם זה שומדבר מדוע כמעט ולא מתייחסים לזה?
המשטרה שלנו בשפת הנוער "מנאייק" בשביל הנוער הם סתם אנשים שמנסים להרוס להם תכייף.
וכעיקרון זה מה שיוצא המשטרה מחפשת את האנשים הקטנים המשתמשים במקום לחפש את המוכר או את מי שמביא למוכר למכור.
לי ישן בן 15 וחצי בזמן האחרון הוא מתנהג מאוד שונה,
הוא יוצא ביימי שבת בסביבות 1 בלילה וחחוזר לקראת 3-4 בצהריים כשכל העיניים שלו אדומות ולפעמים העישונים שלו מאוד מורחבים,
אני מפחד לדבר איתו על זה בשביל שלא ייפגע עם אני טועה בעניין שהוא משתמש בסמים,
עם מישהו יכול לעזור לי איך לגשת אליו או לפחות לאיות בטוח שההוא משתמש בסמים אז בבקשה שלחו תגובה,
בתודה אילן,
אב חד הורה, 42* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאב החד הורי
ד''ר גיא אנוש02/11/2007שלום,
אתה מתאר כי הבן שלך חוזר מאוחר בצהרים שלמחרת, עם עיניים אדומות ואישונים מורחבים. אתה דואג לו, אך מפחד לדבר איתו על כך. אני ממליץ שתפסיק לפחד, ותתחיל לדבר איתו. הוא צריך לדעת שאתה אוהב אותו, ודואג לו ולמה שקורה לו. חשוב לא לעשות זאת בכעס, אם תכעס, הכעס יהיה רק כיסוי לדאגה ולאכפתיות שלך, אך במקום לקרב בינכם, זה יגרום לו להסגר ולהתרחק ממך. תראה לו שאכפת לך, שאת רוצה לדעת מה קורה לו, ואתה מוכן לתמוך בו בכל מקרה - גם אם הוא מסובך בסמים ו/או צרות אחרות (סמים בדרך כלל באים עם עוד בעיות). יתכן מאד שבהתחלה יכחיש, ויגיד שנדמה לך זהוא רק עייף מבילוי מאוחר. אולי זה באמת המצב - אך בכל מקרה תבהיר לו שאתה רוצה לדעת מה קורה לו בחיים בכלל, ואתה רוצה לעזור לו בכל צרה aהיא. בלי כעס ובלי ביקורת - תאמין לי שהוא כבר הספיק להגיד לעצמו כל האשמה שאתה עלול להגיד לו - וכבר מצא לעצמו תירוצים המסבירים למה הוא "בסדר". הדגש צריך להיות על אכפתיות ועזרה, ולא עלל כעס והאשמה. בהצלחה, ונשמח אם תעדכן אותנו על מה שקורה,
בברכה, גיא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיי ניראה שהוא לוקח סמים
אבי02/11/2007שלך אתה יכול לנסות לדבר אליו בעדינות ותישאל אותו איפה הוא היה ומה הוא עשה לא כמו חוקר ברוגע נסה להסביר לו שסמים זה לא טוב ומסוכן,אני לא ממש מומחה אבל נסה יכול ליהיות שרע לו ממשהו שהוא בורח לסמים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

