חלבון שבלחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חלבון שבלחם
    יוני
    21/12/2015

    היי, אני מתאמן בחדר כושר במטרה לעלות במסת השריר. יש לי מבנה גוף אקטומורף ולכן התאימו לי תפריט תזונה מיוחד שבו למשל עליי לצרוך 120 גרם חלבון ביום כנגד 120 פאונד שאני שוקל. את 120 גרם חלבון הללו אני צורך כך: 60 גרם ממוצרי גבינה ובשר ו-60 האחרים נכנסים לי מהלחם שאני אוכל ( אני אוכל כמעט כיכר לחם שלם ביום על מנת לצרוך הרבה פחמימות. אני יודע שזה נשמע מוזר או מוגזם אבל כך אני מצליח סוףסוף אחרי נסיונות רבים לעלות במסת שריר). שאלתי היא, האם החלבון שבלחם הוא מספיק איכותי וניתן לספור אותו בתוך ה-120 גרם שעליי לצרוך, או שזה חלבון לא איכותי ואין טעם לספור אותו ויש לצרוך את את 60 גרם חלבון הנותרים ממקור אחר?
    בנוסף, האם חלבון שבאבקות חלבון וגיינרים הוא איכותי וניתן להחשיב אותו בספירת כמות החלבון היומית או שלא? ומה יותר עדיף, חלבון מלחם או מאבקת חלבון?
    תודה רבה מראש!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חלבון שבלחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלבון שבלחם - תגובה

    צחי כנען
    21/12/2015

    אפשר בהחלט לחשב את חלבון הדגנים בתוך סך החלבונים מהמקורות האחרים.
    וככל האפשר לצרוך חלבון מן המזון השלם אלא אם אינך יכול לספק את מלוא החלבון ואז להשלים באבקות
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו